Emils. Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 (endret) Pcen min begynner å dra på åra, og jeg tenkte det var på tide å bytte ut noen deler. Derfor tenkte jeg at å bytte ut CPU og HK først var noe greit å begynne med. Jeg har sett meg litt rundt etter prosessorer som passer mitt bruk og tror I5 er det som passer meg best. Jeg spiller da altså litt, og det går i spill som Mafia 2 og COD: MW. Noe den pcen jeg har nå ikke klarer så bra. Jeg kom over denne pakken her på dustin: http://www.dustinhome.no/pd_5010464719.aspx For meg så det ut som en grei pakke, og ikke koster den allverden eller. Men jeg er ikke helt oppdatert på HK og CPU fronten, så trenger litt hjelp til valg her. Den prisen som den pakken har er noe jeg ser etter, vil ikke gå mye høyere enn det. Så, er det noen som kan hjelpe meg med dette valget ? All hjelp blir tatt i mot med stor takk! Endret 29. august 2010 av Emils1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 29. august 2010 Forfatter Del Skrevet 29. august 2010 nei, det har jeg ikke. Men jeg kjøper det utenom Lenke til kommentar
Dr.Satan Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Virker som en ganske god deal dette. Sparer sikker noen hundre på HK+CPU alene og det er snakk om veldig sterk ytelse til spill, og kan ikke se noen ulemper med den pakken egentlig så jeg stemmer, kjør på. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 29. august 2010 Forfatter Del Skrevet 29. august 2010 Samme tenker jeg, men lurer på hvorfor i5 750 er dyrere enn i5 760? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 29. august 2010 Forfatter Del Skrevet 29. august 2010 bumb, trenger hjelp med å bestemme meg. Fint med tips folks Lenke til kommentar
Dr.Satan Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Samme tenker jeg, men lurer på hvorfor i5 750 er dyrere enn i5 760? Det er nok bare prisjusteringen som ikke har tatt effekt på alle nettbutikker og slikt tenker jeg. i5 750 er hakket dårligere og billigere. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. august 2010 Forfatter Del Skrevet 30. august 2010 hmm, det er rart mange butikker ikke nedjusterer prisen da, men uansett. Har bestemt meg for å for i5 760. Sliter bare med å velge HK! Vil helst ikke ha et som er så dyrt. Vil det HK som fulgte med CPUen fra Dustin holde for meg? Eller er det verdt mye å invistere 200 kr mer? Lenke til kommentar
Matseng Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Vil anbefale deg å gå for dette hovedkortet da deet har støtte for USB 3.0 og SATA 6.0 Gb/S. Og SLI og CFX Lenke til kommentar
Maccan Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Et greit hovedkort i og for seg, men det støtter ikke SLi/CF hvis du tenker på det senere. Det mangler også USB3/Sata III men er nå ikke så farlig spør du meg. Sjekk komponent guiden min, mange fine hovedkort der til i5 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. august 2010 Forfatter Del Skrevet 30. august 2010 (endret) Sli eller CF kommer nok ikke til å bli aktuelt, ettersom jeg klarer meg fint med det kortet jeg har nå. Derfor trenger jeg ikke det "heteste" eller det beste, trenger et som fungerer som det skal og er verdt penga. Ser derimot at du anbefaler ASUS P7P55D-E, er det verdt penga ? Endret 30. august 2010 av Emils1 Lenke til kommentar
Maccan Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 (endret) Ja, er en bedre versjon av den i pakke tilbudet. Får også med de nyeste teknologiene på den Fint alternativ hvis du ikke skal ha multi GPU eller klokke kjempemasse Endret 30. august 2010 av Maccan Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. august 2010 Forfatter Del Skrevet 30. august 2010 (endret) Klokking er uaktuelt og det samme er multi GPU Endret 30. august 2010 av Emils1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Har et lite spørsmål her. Satt sammen denne handlekurven på komplett.no http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=832620&su=B5692E97-ECBA-4885-B175-E5CC57A3CB73 eller er det bedre å ta med ASUS P7P55D-E istede? er det en bra deal? Eller ville dere bytte ut noe. Vil helst ikke så mye høyere i pris enn det der! Endret 2. september 2010 av Emils1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå