Muggkaare Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Hvorfor har jeg fått en kommentar slettet? Var et spørsmål jo. Ja, hvor får jeg kjøpt billigst/best microSD til telefonen? Og, en ting til. Har et 8GB microSD-kort fra den gamle Nokia 5800'n, men Desire finner den ikke når jeg har den i telefonen. Hva i all verden er det for noe tull? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 (endret) Edit: Egen tråd ja. Konge! Endret 29. august 2010 av Jotun Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. august 2010 Forfatter Del Skrevet 28. august 2010 Les en gang til. DESIRE VIL IKKE LESE MINNEKORT, HVA BØR JEG GJØRE? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Det vet eg ikke, derfor svarte eg bare på første spm ditt: Siterer deg: Hvorfor har jeg fått en kommentar slettet? Var et spørsmål jo. Ja, hvor får jeg kjøpt billigst/best microSD til telefonen? Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 DESIRE VIL IKKE LESE MINNEKORT, HVA BØR JEG GJØRE? Du trenger ikke å skrike slik. Hvis det er et kort fra Nokia, så trenger du helt sikkert å formatere det til FAT(32) på PC'n først. Nokia har en annen filstruktur som ikke alltid er enkel for andre å lese. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Til det siste spm kom min kommentar om prisguiden og nettbutikker. Mener du at man kun skal svare på siste spm i innlegg? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. august 2010 Forfatter Del Skrevet 28. august 2010 @Jotun: Hele innlegg. Og handler ikke tråden om ALT om HTC Desire? Minnekort er en veldig stor del av telefonen sånn egentlig. Har også surfet litt og sett at det har vært flere som har hatt problemer med kort som telefonen ikke vil lese. @Bikeridr: Takk. Og jeg la nok ekstra på fordi jeg var jævla irritert på telefonen. og til Jotun igjen. Skal man utelate noe for så å kritisere for det man utelater? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 sjekk som sagt prisguide.no for priser på minnekortene, men vil også anbefale å surfe innom de mest kjente butikkene. Som regel ikke så enorme forskjeller. Koster jo stort sett bare noen hundringser disse kortene. Kjøper du i tillegg type sandisk, kingston eller andre av de store produsentene så får du kvalitet, og du får raske kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå