Owee87 Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Jeg har gjentatte ganger prøvd å ta sikkerhetskopi av min pc ( Acer Aspire 4810t) ved bruk av standardprogrammet til Windows Vista. Men hver gang har prosessen blitt avbrutt med en slik beskjed: "Ingen tilgang" og en parantes med bokstaver og nummer. Hvorfor gjennomføres ikke kopien, og hva kan jeg gjøre for å få det til? Håper det er noen som kan gi meg et eller flere fornuftige svar, Mvh Ove Andreassen PS: Jeg var usikker på hvor jeg skulle jeg henvende meg i forhold til dette temaet. Beklager hvis dette er feil sted. Lenke til kommentar
okasin Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 hmmm Vista??? tidenes dårligste produkt.. eh men tilbake til problemet,, hvor prøver du å legge sikkerhets kopien? dvs hvilken disk? (C:, D: osv.. ?) Du vil nok få problemer om du prøver å legge sikkerhetskopien på C: Lenke til kommentar
Owee87 Skrevet 29. august 2010 Forfatter Del Skrevet 29. august 2010 (endret) Okasin: Årsaken til at æ skal ta sikkerhetskopi e for at æ skal bli kvitt den jæwla dritten (Windows vista ;p ), og bytte til Windows 7! Jeg får beskjed om å sikkerhetskopiere ved bruk av CD/Dvd ( F: ), men prosessen fullføres ikke. Kommer bare opp en (uforståelig) feilmelding på slutten. Endret 29. august 2010 av Owee87 Lenke til kommentar
okasin Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 he he okei.. Har du sett denne siden? http://technet.microsoft.com/en-us/magazine/2007.09.backup.aspx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå