_Nitro_ Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Noen som vet va som kan være feil når jeg kommer på internett fra nettverket mitt. Via en server som står på Telenor ADSL. Men da jeg prøver å pinge denne serveren fra en annen maskin med ISDN så får jeg request timed out. Det er heller ikke sperret for icmp replyes på servern. Kjører også en web server tjeneste på denne men greier heller ikke å komme inn på denne web siden fra en annen maskin. Dette har jeg testet med en pc som sitter på isdn og en som sitter på en annen adsl linje, så det er ikke noen dns problemer noen stess. Har testet med å skrive bare ipadressen også. En annen ting jeg også kan legge med at jeg plages med dette adsl modemet, får nesten ikke hastighet ut mot internett i det hele tatt. Det er så lite at jeg ikke greier å koble meg opp til en ftp server web er det bare så vidt går. C:Documents and SettingsJan>ping telehor.homelinux.net Pinging telehor.homelinux.net [80.213.50.85] with 32 bytes of data: Request timed out. Request timed out. Request timed out. Request timed out. Ping statistics for 80.213.50.85: Packets: Sent = 4, Received = 0, Lost = 4 (100% loss), Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå