-deleted- Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 (endret) Hei! Jeg kan begynne med å fortelle hva jeg driver med og hva jeg vil. Nå har jeg gått elektro grunnfag (1. året) og har begynt på data og elektronikk (2. året). Har tenkt til å gå påbygging til generell kompetanse neste år (3. året). Og etter det har jeg lyst til å gå på høgskole NITH spillprogrammering. Er det noen som har gått eller som går det studie eller som helt sikkert vet hva som er ca. karakter kravet og det viktigste av alt: hva matte kravet er? Jeg får bare p matte nå, så hvis må ha r1 matte hvordan kan jeg ta det? Kan jeg ta det i tillegg neste år, sånn at jeg tar påbygging sammen med r1 matte. Noen som kan fortelle meg det? Kilde: http://nith.no/studier/bachelor/spillprogrammering Edit: Kan jeg ta S1 og S2 matte sammen på påbygging? Endret 28. august 2010 av cratrooper Lenke til kommentar
-deleted- Skrevet 28. august 2010 Forfatter Del Skrevet 28. august 2010 Ok jeg formulerte meg litt teit, men jeg prøver meg igjen. Selv om året har begynt er det mulig å ta S1 matte nå også S2 matte på allmenn påbygging neste år? Eller må jeg ta R1 matte på allmenn påbygging neste år? Siden det er vel mulig å ta R1 matte på allmenn påbygging ikke sant? Jeg må ha en av tingene for at jeg skal ha mulighet for å komme inn på det jeg vil. Lenke til kommentar
gather Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Hei, Du kan til og med ta mattekravet som en del av ditt første år på NITH da du ikke trenger det før du begynner på spesialiseringen 2. studieår (3. semester). I 2. semester holder NITH kurs i R1 matte som ender opp i privatisteksamen. Så om du har generell studiekompetanse og ikke får tatt matte er det mulig å ta det i løpet av 1. året. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå