Gjest Slettet+56132 Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Jeg har et dumt spørsmål fordi Google har sviktet. Hvordan kan jeg legge til tekst i linken? Når jeg skal linke til ett eller annet så kommer selve linken https://www.diskusjon.no/ til syne men jeg har sett at folk har skrevet for eksempel "forum" så trykker man på forum så kommer man frem akkurat som om det var en link bare at teksten kamuflerer linken. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Når du skriver et innlegg så finner du diverse verktøyknapper i editoren. Til høyre for 'smilefjeset' ser du et ikon som forestiller en lenke. Marker teksten du skal bruke, trykk på det ikonet, og legg inn linken. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 takk for hjelpen... Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Siden trådstarter postet denne i leksehjelp, antar jeg det er html trådstarter er ute etter. Tråden flyttes. Dersom trådstarter egentlig var ute etter noe annet, send meg en PM og jeg flytter tråden til riktig kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå