Gå til innhold

Hjelp til ultima online Age of Shadow? har noen spørsmål?

Anbefalte innlegg

:evil: hei alle sammen!!!! :evil:

Begynner med noen spørsmål jeg håper dere kan hjelpe meg med!!

Hva koster det og spille dette spillet??

hvordan betaler du for ny måned??

er det noen her som kan fortelle meg hvordan spellet er i game play!!!

er det et spel som er langt?? kan du drepe hvem du vil??

:D håper på positivt svar!! :D

hilsen

ZZPROX

når zzprox slår til står lynet stille

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har dessverre ikke jeg spilt UO, noe jeg så veldig gjerne skulle, men det ble til at jeg kjøpte EQ istedenfor, men jeg fant fort ut at UO antagelig ville vært et spill for meg. :cry:

Hva koster det og spille dette spillet??

Jeg sjekket ikke mye, men nesten alle MMORPG-er koster rundt 100 kroner i måneden. Kanskje noe mindre, kanskje noe mer.

hvordan betaler du for ny måned??

Hvis det er som de fleste MMORPG-er nå til dags, så må du betale med kort, kredittkort, antagelig, for eksempel Visa eller MasterCard (nei, du kan ikke bruke ungdomskortet fra Pluss Bank).

er det noen her som kan fortelle meg hvordan spellet er i game play!!!

Det er antagelig ganske likt The Sims Online, for eksempel, men med mange, mange flere rollespill-elementer. Du kan bygge hus, bake brød, drepe dyr, osv. Les noen omtler av det, du, for eksempel Gamer.no's omtale av spillet.

er det et spel som er langt??

Det høres ikke helt ut som om du vet hvilken type spill Ultima Online er. Det er et MMORPG' date=' og det slutter ikke før serverne blir tatt ned, antagelig. Jeg vil anbefale deg å lese litt mer om rollespills historie, samt MMORPG-er i Gamer.no's Fokus på Rollespill. Veldig interessant og lærerikt.

kan du drepe hvem du vil??

Etter alt jeg har lest om Ultima Online og personene som spiller det, så høres det absolutt ikke ut som om du er en passende spiller. Jeg tror og håper at man ikke kan drepe andre spillere i Ultima Online. Dyr kan du drepe, derimot, hvis du er en kriger, men kjøp ikke Ultima Online for å drepe. Det er mange andre spill som fokuserer på dreping, men det gjør ikke UO. Da ville nok Counter-Strike, EverQuest eller Max Payne vært bedre valg.

Dette gikk svært fort. Håper posten var forståelig og leselig. Håper også du får mer konkrete svar av andre. Lykke til, men hadde jeg vært deg, ville jeg prøvd et annet spill!

Lenke til kommentar
vel, tror spelet passer til meg, men jeg hadde bare et par enkle spørsmål, om det gikk ann og drepe folk.

Har spillt alle ultima spillene, så jeg vet at jeg liker det

Både og. Ultima-verdenen er delt i to. Trammel og Feluccia. Den ene verdenen går det ann å drepe andre spillere på, mens den andre er fredelig. Du kan reise mellom de to via teleportere. Verdenene er så og si identiske bortsett fra det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...