Gå til innhold

Nikon 24-70 Kopp/Termos

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har Canon 70-200 koppen, venter på Sigma 150-500....! :hmm:

Det er den med rustfritt stål inni om jeg ikke husker feil. Kan du ikke fortelle litt om den? Gjerne med litt bilder. Hvordan er byggekvaliteten? Sitter lokket godt fast, er det skrulokk? Er den "luka" man ser på lokket til å helle fra, og i såfall.. lekker det om den ligger? Og holder den på varmen? Det jeg egentlig lurer på er om den kan brukes som en termos eller bare er noe "kult å vise frem"?

Lenke til kommentar

Har Canon 70-200 koppen, venter på Sigma 150-500....! :hmm:

Det er den med rustfritt stål inni om jeg ikke husker feil. Kan du ikke fortelle litt om den? Gjerne med litt bilder. Hvordan er byggekvaliteten? Sitter lokket godt fast, er det skrulokk? Er den "luka" man ser på lokket til å helle fra, og i såfall.. lekker det om den ligger? Og holder den på varmen? Det jeg egentlig lurer på er om den kan brukes som en termos eller bare er noe "kult å vise frem"?

Jeg har 70-200 koppen og det er kun en termokopp, ingen termos. Kan ikke ligge og lokket er dårlig synes jeg. Rustfritt inni.

Lenke til kommentar

Hentet den ut i går, veldig fornøyd! Om jeg ikke var fotonerden på jobben før, er jeg det i hvert fall nå...

Om jeg skulle klage på noe, er det at gullringen foran på objektivet ikke er gullfarget men gul. Ellers synes jeg detaljene er veldig bra, zoom/fokusringen er av gummi og strukturen på plasten er veldig lik orginalen. Og den holder kaffen varm, spesielt med objektivdekselet (termolokket) på!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...