Playron Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 (endret) Hei. For bare 10 minutter siden bet hunden min overført en batterilader. Pcen den satt i var en bærbar hp pavillion dm1-10. Det jeg lurer på er hvilket ny lader må jeg kjøpe? Denne pcen tror jeg er en mini pc. Den er isåfall veldig liten! Takker for svar. Dette er noe drit! Endret 28. august 2010 av Playron Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 (endret) Du kan ringe hp og bestille en orginallader, eller bare kjøpe en univærsal lader Bla litt ned på siden og du finner noen til bærebare pc'er. og ja, det er en minipc / netbook. Endret 28. august 2010 av Crazyjoey Lenke til kommentar
Playron Skrevet 28. august 2010 Forfatter Del Skrevet 28. august 2010 (endret) Du kan ringe hp og bestille en orginallader, eller bare kjøpe en univærsal lader Bla litt ned på siden og du finner noen til bærebare pc'er. og ja, det er en minipc / netbook. Jeg har også en annen mini pc. Akkurat nå la jeg merke til at laderen til den andre mini pcen passet i den andre ( med ødelagt lader). Er den noe grad av risiko ved å bruke denne andre laderen? Den er til en Asus eee mini pc! Endret 28. august 2010 av Playron Lenke til kommentar
M.H Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Jeg vil tippe at så lenge laderen leverer like mange volt som PCen skal ha, og kan levere like mye strøm eller mer som PCen trekker, tror jeg ikke det skal være noe problem. Og hvis pluggen passer da. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Hva står det på laderene? om det står det samme så skal det gå. Husk at det står hvor mye den max kan gi ut på laderene. Men ha helst samme Volt, mens amperen kan være høyere.. Men amperen bør helst ikke være lavere enn det som står på orginalladeren... Lenke til kommentar
Playron Skrevet 28. august 2010 Forfatter Del Skrevet 28. august 2010 Hva står det på laderene? om det står det samme så skal det gå. Husk at det står hvor mye den max kan gi ut på laderene. Men ha helst samme Volt, mens amperen kan være høyere.. Men amperen bør helst ikke være lavere enn det som står på orginalladeren... Volten er på begge . Input: 100-240v.output: orginallader 18,5v. Asus eee lader 12v. Orginallader har 3,5 amper, og asus eee har 3 a. Vil dette gå? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 eee laderen gir ut litt lite strøm, men det går. Maskinen vill lade treigere. Ville ikke ambefalt det å bruke den, siden pc'en krever mye mer av laderen enn det den er designet for, og laderen kan gå varm og brenne opp. Ville prøvd å få tak i ny lader. Har selv opplevd det med at et lader som ga for lite volt og forlite amper smeltet. Lenke til kommentar
Playron Skrevet 28. august 2010 Forfatter Del Skrevet 28. august 2010 eee laderen gir ut litt lite strøm, men det går. Maskinen vill lade treigere. Ville ikke ambefalt det å bruke den, siden pc'en krever mye mer av laderen enn det den er designet for, og laderen kan gå varm og brenne opp. Ville prøvd å få tak i ny lader. Har selv opplevd det med at et lader som ga for lite volt og forlite amper smeltet. Vil denne lader en her gå? http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=426679 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Den skal være kompatibel Lenke til kommentar
PerB Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Husk å sjekk om minus eller pluss er i sentrum på kontakten mot PCen. Det står på PCen hvor minus skal være. Tilsvarende på laderen. Feilkobling kortslutter maskinen. Lenke til kommentar
saivert Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Hund ødela batterilader! Hvilken ny hund trenger jeg? Lenke til kommentar
Playron Skrevet 30. august 2010 Forfatter Del Skrevet 30. august 2010 Hund ødela batterilader! Hvilken ny hund trenger jeg? Tror ikke det er et alternativ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå