Gå til innhold

Hund ødela batterilader! Hvilken ny lader trenger jeg?

Anbefalte innlegg

Hei.

For bare 10 minutter siden bet hunden min overført en batterilader. Pcen den satt i var en bærbar hp pavillion dm1-10. Det jeg lurer på er hvilket ny lader må jeg kjøpe? Denne pcen tror jeg er en mini pc. Den er isåfall veldig liten!

Takker for svar.

Dette er noe drit! :D

Endret av Playron
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan ringe hp og bestille en orginallader, eller bare kjøpe en univærsal lader :) Bla litt ned på siden og du finner noen til bærebare pc'er.

og ja, det er en minipc / netbook.

Jeg har også en annen mini pc. Akkurat nå la jeg merke til at laderen til den andre mini pcen passet i den andre ( med ødelagt lader). Er den noe grad av risiko ved å bruke denne andre laderen? Den er til en Asus eee mini pc!

Endret av Playron
Lenke til kommentar

Hva står det på laderene? om det står det samme så skal det gå. Husk at det står hvor mye den max kan gi ut på laderene. Men ha helst samme Volt, mens amperen kan være høyere.. Men amperen bør helst ikke være lavere enn det som står på orginalladeren...

Volten er på begge . Input: 100-240v.output: orginallader 18,5v. Asus eee lader 12v. Orginallader har 3,5 amper, og asus eee har 3 a. Vil dette gå?

Lenke til kommentar

eee laderen gir ut litt lite strøm, men det går. Maskinen vill lade treigere. Ville ikke ambefalt det å bruke den, siden pc'en krever mye mer av laderen enn det den er designet for, og laderen kan gå varm og brenne opp. Ville prøvd å få tak i ny lader. Har selv opplevd det med at et lader som ga for lite volt og forlite amper smeltet.

Lenke til kommentar

eee laderen gir ut litt lite strøm, men det går. Maskinen vill lade treigere. Ville ikke ambefalt det å bruke den, siden pc'en krever mye mer av laderen enn det den er designet for, og laderen kan gå varm og brenne opp. Ville prøvd å få tak i ny lader. Har selv opplevd det med at et lader som ga for lite volt og forlite amper smeltet.

Vil denne lader en her gå?

http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=426679

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...