franky12 Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Hei Jeg lurer bare på hvordan man blir advokat? hvilke fag man trenger osv. Noen som kan si noe her? Takk for svar... Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 NÅ ble jeg litt bekymra for at google var nede idag, men sannelig fungerte ikke søkefunksjonen i dag også Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Søk og fullfør 3 årig studiespesialisering med realfag som programfag via Vigo.no om våren. Så søker du rettsvitenskap via samordnaopptak.no på et universitet. Her fordyper du deg i din retning for å bli advokat. Så skaff en jobb som advokat, send en søknad til den aktuelle selskapet eller etaten. Jeg har nå gitt deg en grov oversikt eller vei til målet. Lenke til kommentar
monkey123 Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 (endret) Prøv denne http://www.gedv.no/bli_advokat Endret 28. august 2010 av monkey123 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Prøv heller denne det er en Uber måte http://lmgtfy.com/?q=hvordan+bli+advokat Lenke til kommentar
Pimmy Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Søk og fullfør 3 årig studiespesialisering med realfag som programfag via Vigo.no om våren. Så søker du rettsvitenskap via samordnaopptak.no på et universitet. Her fordyper du deg i din retning for å bli advokat. Så skaff en jobb som advokat, send en søknad til den aktuelle selskapet eller etaten. Jeg har nå gitt deg en grov oversikt eller vei til målet. Du trenger (selvsagt?) ikke ha realfag som programområde for å søke juss, men dersom du har hode for realfag vil det gjøre hele prosessen lettere da du får realfagspoeng og lettere kan komme inn på studiet. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 1.Fullfør videregående med gode karakterer. 2.Søk Jus i Oslo/Bergen/Tromsø 3.Fullfør femårig profesjonsstudium: Master i Rettsvitenskap 4.Bli ansatt som advokatfullmektig, vær dette i to år 5.Proseder et gitt antall saker 6.Fullfør advokatkurs Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Så detter er blitt en Uber konkurranse nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå