Gå til innhold

[H] The Vagabonds (Kul Tiras) rekrutterer!

Anbefalte innlegg

Vi er et sånn høvelig ferskt guild, starta 25. juni etter at jeg, broren min og noen andre medlemmer brøt ut fra gammelguildet som var stuck på Sindragosa, med raidleaders som ga pri til venner, samt annet dritt som ingen seriøse guild burde ha. Det var også mange clicks der, faste gjenger som ikke hadde med hverandre å gjøre, bare innad.

Vi har som mål å satse på to 10-mannsgrupper, kjøre et åpent og sosialt guild, der alle kjenner alle. Vi skal derfor ikke gå for 25-manns, ikke få FOR mange inn. En regel for å holde kontroll er: Du skal være 80, maks en alt i guildet. Socials skal være nære venner av guildies.

Vi fikk Lich King 10-norm ned på onsdag (beste raid extension ever, hva?), og skal kjøre gjennom en gruppe til for tittel og gear, før vi begynner å kjøre mot 10m HC.

Vi har mange norske medlemmer, og mange er over 20, tilogmed 30. Vi kjører raids uten noen skriking og skråling, vi raider for at det er moro, ikke fordi vi SKAL ha progress. Alle som maser høylytt på TS/Raidchat, klager på andre, og liknende, får advarsel. Under fighter skal alle være stille selvfølgelig, i mellom fighter går munntøyet i ett, lattern også :) Med dette tror jeg vi kaller oss for casual raiding.

I off-raid tid går det mye på TS, random HC og BG. Snakketøyet får god trening her også :)

Synes du at WoW skal være moro med latter og sprell istedet for dødsseriøse spillere som blir forbanna når de wiper? Du er velkommen til oss! Merk: Minimum alder er 18, med få unntak.

Vi har for øyeblikket de fire første, Plaguequarters, Blood-Princes og Valithria på farm.

Raidingtider:

Onsdag, torsdag og mandag 20:00-22:30 (23:30 ved behov)

http://www.vagabonds-kt.com/ for mer info, samt oppdatert rekrutteringsstatus.

Mvh.

Jimbolaia Jones aka Feskarkona, raidleader i Vagabonds :)

Endret av Jimbolaia Jones
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, det har med at vi lefta guildet. Det var slike clicks, kaster i guildet vi var i. Så vi ble jo kasteløse da vi lefta guildet. Og mange fulgte.

Så det har dobbel betydning. Ingen clicks/kaster i guildet (direkte oversatt til norsk da med kasteløse), og vi er kasteløse. Vet ikke helt ^^

Lenke til kommentar

Jeg ser også at (no offense what so ever) at folka i guilden ikke har de sprekeste gearet. Hvilken rank er det som er raid rank? Dette er bare fordi jeg er nysgjerrig :)

Men kunne kanskje vært artig å prøvd uansett..For min del ville det blit mest aktuelt med enten Paladin, Hunter, Warrior eller Mage. Er for det meste kun ute etter Kingslayer tittelen.

Lenke til kommentar

De fleste aktive ligger på 5500 i GS, men nesten alle har spilt siden vanilla, og kan klassen sin veldig godt. Med unntak seff. Men de som overrasket mest er de yngste som har spilla sia post-WOTLK faktisk.

Rank 1 er GM Aight? Da er rank 2 raid leader, 3 officer, 4 member, 5 trialist. Om du bruker wow-heroes er det 0-1-2-3 i rank istedet.

Oi faen. Trialist er visst 8 på wow-heroes.. Skal oppdatere tråden straks da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...