Gå til innhold

kjøpe iPhone 4 eller nå vente?

Hugol

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror nok den kommer til å gå ned i pris om ikke så lenge. Må konkurrere med konkurentene.

Som er?

3GS var absolutt billigst ved lansering og gikk så opp hele tiden den var i salg. Hvorfor skal 4ern måtte gjøre det annerledes?

Til OP: Ingen kan si noe med sikkerhet om prisen på telefonen. Spørsmålet er vel om du tør vente og se. Den kan like gjerne gå opp som ned.

-KJ

Lenke til kommentar

Jeg tror nok den kommer til å gå ned i pris om ikke så lenge. Må konkurrere med konkurentene.

Som er?

3GS var absolutt billigst ved lansering og gikk så opp hele tiden den var i salg. Hvorfor skal 4ern måtte gjøre det annerledes?

Til OP: Ingen kan si noe med sikkerhet om prisen på telefonen. Spørsmålet er vel om du tør vente og se. Den kan like gjerne gå opp som ned.

-KJ

Som er Samsung og HTC blandt annet. De selger mye billigere telefoner som mange mener er bedre en iPhone. Derfor kan ikke Apple ha så stor forskjell på prisene.

Lenke til kommentar

Det var da ingen som har fulgt Apple sine priser som trodde at iPhone 4 skulle opp i pris i forhold til 3GS?

Apple endrer som godt som aldri prisene sine bortsett fra ved produktlanseringer, men jeg skal innrømme at det ihvertfall er mer sannsynlig at det vil bli en endring før neste lansering i forhold til de tidligere generasjonene. I så fall tror jeg det blir en bump i minnekapasiteten til 32/64GB også.

Lenke til kommentar

De har neppe noe valg. iPhone 4 gikk tross alt ikke opp i pris, men kostet det samme som 3GS.

Hvor kommer denne skråsikkerheten fra? Har du noe logikk eller underlag for det du påstår, eller er det ting du tror og mener?

Jeg har hatt 3G, 3GS og 4, alle kjøpt ved lansering. 3G kostet litt over 6.000,- 3GS kostet 5.400,- og 4 koster 5.790,-

Hva forteller dette deg?

-KJ

Lenke til kommentar

De har neppe noe valg. iPhone 4 gikk tross alt ikke opp i pris, men kostet det samme som 3GS.

Hvor kommer denne skråsikkerheten fra? Har du noe logikk eller underlag for det du påstår, eller er det ting du tror og mener?

Jeg har hatt 3G, 3GS og 4, alle kjøpt ved lansering. 3G kostet litt over 6.000,- 3GS kostet 5.400,- og 4 koster 5.790,-

Hva forteller dette deg?

-KJ

Jeg jobber i Telekiosken, så dette kan jeg :)

Lenke til kommentar

Telenor har forresten skrudd opp prisen i nettbutikken sin nå. Før kostet det 990 for 16GB med Djuice explore, nå er det 1490.

Nettbutikken ja. De har hele tiden kampanjer, men i butikk, så har prisene aldri steget. Siden iPhone 4 ble sluppet i Norge har den kostet det samme hele tiden.

Lenke til kommentar

Hvis du som du selv sier det "kan dette", så hadde du vel også visst at Apple aldri setter ned prisene på sine produkter med mindre det lanseres nye modeller. (Ref. da de satte ned prisen på den originale iPhone ved lansering av 16 GB-versjonen...)

Jeg vil anta at det eneste håpet til OP her hvis vedkommende skal stole på din intuisjon er at Apple kommer med oppdatert modell av iPhone 4 med ny toppmodell (64 GB). Da kommer nok 16 og 32 litt ned i pris.

Men for å "konkurrere med konkurrentene"? Neppe.

-KJ

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...