Hugol Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Hei. Lurte på om jeg skal kjøpe en iPhone 4 nå eller vente til de evt. slipper en ny modell av 4ern. Hva sier dere? Takk! Lenke til kommentar
fnats Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Hvorfor i all verden skal du vente? Hvem sier at det er sikkert at det kommer en ny utgave av iPhone 4? 1 Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Hei. Lurte på om jeg skal kjøpe en iPhone 4 nå eller vente til de evt. slipper en ny modell av 4ern. Hva sier dere? Takk! Kjøp nå Det kommer ikke noe ny utgave før neste sommer, det er jeg 100% sikker på 2 Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Du kan jo vente og kjøpe den billig etter hvert Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Vent, den blir billigere. Sikkert tilbud på den til jul! Lenke til kommentar
eisa01 Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Hvorfor skulle den bli billigere? 3GS gikk jo opp i pris i løpet av året den var ute. Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Jeg tror nok den kommer til å gå ned i pris om ikke så lenge. Må konkurrere med konkurentene. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Jeg tror nok den kommer til å gå ned i pris om ikke så lenge. Må konkurrere med konkurentene. :yes: Lenke til kommentar
jevel Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Jeg tror nok den kommer til å gå ned i pris om ikke så lenge. Må konkurrere med konkurentene. Som er? 3GS var absolutt billigst ved lansering og gikk så opp hele tiden den var i salg. Hvorfor skal 4ern måtte gjøre det annerledes? Til OP: Ingen kan si noe med sikkerhet om prisen på telefonen. Spørsmålet er vel om du tør vente og se. Den kan like gjerne gå opp som ned. -KJ Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Jeg tror nok den kommer til å gå ned i pris om ikke så lenge. Må konkurrere med konkurentene. Som er? 3GS var absolutt billigst ved lansering og gikk så opp hele tiden den var i salg. Hvorfor skal 4ern måtte gjøre det annerledes? Til OP: Ingen kan si noe med sikkerhet om prisen på telefonen. Spørsmålet er vel om du tør vente og se. Den kan like gjerne gå opp som ned. -KJ Som er Samsung og HTC blandt annet. De selger mye billigere telefoner som mange mener er bedre en iPhone. Derfor kan ikke Apple ha så stor forskjell på prisene. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Selv om noen synes andre produkter er bedre så er det neppe grunn god nok til at Apple kommer til å gjøre noe med sitt prisregime. De har tross alt holdt seg der i fire generasjoner nå... -KJ Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 De har neppe noe valg. iPhone 4 gikk tross alt ikke opp i pris, men kostet det samme som 3GS. Lenke til kommentar
eisa01 Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Det var da ingen som har fulgt Apple sine priser som trodde at iPhone 4 skulle opp i pris i forhold til 3GS? Apple endrer som godt som aldri prisene sine bortsett fra ved produktlanseringer, men jeg skal innrømme at det ihvertfall er mer sannsynlig at det vil bli en endring før neste lansering i forhold til de tidligere generasjonene. I så fall tror jeg det blir en bump i minnekapasiteten til 32/64GB også. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 De har neppe noe valg. iPhone 4 gikk tross alt ikke opp i pris, men kostet det samme som 3GS. Hvor kommer denne skråsikkerheten fra? Har du noe logikk eller underlag for det du påstår, eller er det ting du tror og mener? Jeg har hatt 3G, 3GS og 4, alle kjøpt ved lansering. 3G kostet litt over 6.000,- 3GS kostet 5.400,- og 4 koster 5.790,- Hva forteller dette deg? -KJ Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 De har neppe noe valg. iPhone 4 gikk tross alt ikke opp i pris, men kostet det samme som 3GS. Hvor kommer denne skråsikkerheten fra? Har du noe logikk eller underlag for det du påstår, eller er det ting du tror og mener? Jeg har hatt 3G, 3GS og 4, alle kjøpt ved lansering. 3G kostet litt over 6.000,- 3GS kostet 5.400,- og 4 koster 5.790,- Hva forteller dette deg? -KJ Jeg jobber i Telekiosken, så dette kan jeg Lenke til kommentar
eisa01 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Telenor har forresten skrudd opp prisen i nettbutikken sin nå. Før kostet det 990 for 16GB med Djuice explore, nå er det 1490. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Jeg jobber i Telekiosken, så dette kan jeg Telenor har forresten skrudd opp prisen i nettbutikken sin nå. Før kostet det 990 for 16GB med Djuice explore, nå er det 1490. Jeg skal huske på det neste gang jeg skal handle mobil... -KJ Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Telenor har forresten skrudd opp prisen i nettbutikken sin nå. Før kostet det 990 for 16GB med Djuice explore, nå er det 1490. Nettbutikken ja. De har hele tiden kampanjer, men i butikk, så har prisene aldri steget. Siden iPhone 4 ble sluppet i Norge har den kostet det samme hele tiden. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Hvis du som du selv sier det "kan dette", så hadde du vel også visst at Apple aldri setter ned prisene på sine produkter med mindre det lanseres nye modeller. (Ref. da de satte ned prisen på den originale iPhone ved lansering av 16 GB-versjonen...) Jeg vil anta at det eneste håpet til OP her hvis vedkommende skal stole på din intuisjon er at Apple kommer med oppdatert modell av iPhone 4 med ny toppmodell (64 GB). Da kommer nok 16 og 32 litt ned i pris. Men for å "konkurrere med konkurrentene"? Neppe. -KJ Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Jeg vet ikke hva du legger i å sette ned prisen, men i løpet av 2010/2011 (før "iPhone 5"), så vil prisene på iPhone 4 gå ned. Detter er da MIN mening og erfaring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå