Gå til innhold

Trenger Hjelp! CoD MW2, ble hacka plutselig alle våpen og lvl 70!?

Gjest medlem-156924

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-156924

(CALL OF DUTY MODERN WARFARE 2) Hallo, jeg har.... Hadde spilt meg opp til lvl 47 og var snart i lvl 48. så gikk jeg inn på search and destroy i den ELENDIGE måten det er gjort på MW2.. og kom meg så inn i et game som allerede holdt på, da så jeg noe jeg aldri har sett før online, Folk løp rundt i lynfart hadde UNLIMITED med granater og ammo, og kunne hoppe ca 500 meter opp i været, jeg tenkte fitte cheaters og spectata fordi jeg ikke ville ha tap og skulle vente til jeg ble kicka for innactivity.. gikk til slutt ut fordi det var så tåpelig og se på.. når jeg hadde gått ut så fikk jeg meg en faens overaskelse, da var jeg Plutselig i lvl 70! og jeg hadde alle våpen.. har skrevet til steam support og venter på svar men ser egentlig for meg at jeg får bedre hjelp her...

Hvordan i helvette skjer dette???? har noen hacka seg inn på pcen min?? ser ikke for meg åssen dette går ann, jeg var jo tross alt i spectate... ???

Noen?

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-156924

Det samme har skjedd med et par kompiser av meg, er noen som har hacket noen gamefiler mest sannsynlig.

Er nok ikke noe å gjøre annet enn å starte prestige og begynne på lvl 1 igjen, om du ikke vil være lvl 70.

Er ikke så farlig for meg, men hvordan starter man det prestige greiene ?

Løsningen jeg fant fram til var og slette noen filer som jeg fant ut på internett og spilte meg opp til lvl 3 så ble den værende!

STEAM.. har en forjævlig elendig support som kan brenne i helvette!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...