Gå til innhold

Noen som har bestilt Galaxies?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til tross for mye negativt om selve "kamp-gameplayet" i SWG, tror jeg det vil bli suverent for oss som ønsker et mer Sims-orientert gameplay. Å kunne leve i en Star Wars-verden, uavhengig av levels og den evige kampmølla. Å bare kunne kick back, snakke med folk, lage ting, synge og danse, temme dyr og se dem vokse, kjøpe hos og drive butikk etc., virker forlokkende. Og jeg har spilt de fleste MMORPG-er.

 

Jeg bestiller Collector's Edition fra USA i morgen.

Lenke til kommentar

Enig med Erling for min del handler det ikke om jeg kan PvP eller ikke er litt kult med spill du kan slafen med MEN noe jeg reagerte på er at du ikke kan hoppe osv å på et annet forum var den en som sa at det er utrolig repeterende landskap og du møter heletiden på repeterende mobs der det virket ikke så bra så jegj venter med å kjøpe det jeg. Min drøm er et spill der jeg kan velge et mission som er inovativt å hvis missionene er som i AO da gider jeg bare ikke siden disse var kun random laga dungons så langt jeg kom med karakteren min i hvertfal, han som lagde den tråden i det forumet jeg snakka om sa noe om dette (tror det var på wwIIonline forumet).

Lenke til kommentar

Leste en news-post på Penny Arcade (www.penny-arcade) for et par dager siden, der Gabe (tegneren) fortalte hvorfor han ikke ville spille SWG med det første. Han er forøvrig selvutnevt super-fanboy når det gjelder Star Wars og SW-spill.

 

Her er et utdrag:

 

"I decided right away that I wanted to be a bounty hunter and so with blaster in hand I began working my way up that particular skill tree. This involved a lot of shooting of rats, bugs and crabs. At one point on Tatooine I was standing next to a mission terminal waiting for my turn to use it when I saw a large wookie run past me firing wildly over his shoulder as a tiny crab no bigger than a dinner plate chased him through town. How sad I thought to myself. I spent countless hours wandering the hillsides in search of new rats and crabs to shoot. Sometimes I would inadvertently stumble upon too large a rat and be forced to high tail it back to town. I placed my character in auto run and pointed him at the nearest town. As I sat there staring at my Trandoshan bounding across the uneven Tatooine landscape with some kind of super rat closing in on him I thought to myself “This is not how I want to play in the Star Wars Universe.”

"

 

og

 

"Stirring Star Wars music plays during a battle and is intended to make the event seem more epic I suppose. The classic arrangement blaring as you take pot shots at a lizard who seems oblivious to your attacks just makes an already absurd situation all the more laughable."

 

Konklusjonen hans var at dette muligens var et helt ok MMORPG-spill, men uansett ikke noe for ham. Er ganske sikker på at dette gjelder meg også. Gi meg heller Jedi Knight 3. :-)

Lenke til kommentar

bestilte SWG på ebgames.

 

Etter å ha levla opp 2x200 karakterer med mere i AO, så er jeg så lei av det spillet at jeg blir kvalm bare på tanken. Har bare lyst å prøve noe nytt.

 

Har testa AC2 og Earth & beyond, mens synes ikke det var noe særlig. E&B mangler pvp, og jeg liker ikke sånne medeival greier så ac2 ble veldig feil.

 

Har ikke testa SWG betaen, så jeg vet egentlig ikke så mye om spillet. Skill systemet med hybrid professions etc virker ganske kult, og så vidt jeg forstår så er en god del content på plass fra dag 1. Det som er litt viktig er at SWG har mye kapital i ryggen, og vil få en stor spillerbase, og dermed vet jeg at spillet har mye potensiale.

 

Tror det blir viktig å finne seg en galakse med powergamere, og ikke en fylt opp med RPG freaks og 12 år gamle star-wars nerder.

 

PVP opplegget virker også kanske kult. I praksis over alt dersom du er overt, pluss battlefields med forskjellige pvp typer.

 

Uansett, så går som oftes den første tiden med til å powerlevle, og det er jo stort sett samme greia i alle spill. Når jeg er "høy" nok så er sikkert flere kule ting på plass uansett :]

Lenke til kommentar

Kommer Gamer til å lage en anmeldelse av spillet? Når? Når spillet har kommet til gutta og er grundig testet, eller når spillet blir lansert i Norge?

 

 

(Og en annen ting. Betatesting er ikke spillet. Det er en betaversjon. Den er ikke ferdig. Kanskje derfor mange mener den er dårlig. De fleste vennene mine i beta mener spillet er morsomt, men ikke ferdig til å komme ut. For mange bugs...)

Lenke til kommentar
Kommer Gamer til å lage en anmeldelse av spillet? Når? Når spillet har kommet til gutta og er grundig testet, eller når spillet blir lansert i Norge?

 

 

(Og en annen ting. Betatesting er ikke spillet. Det er en betaversjon. Den er ikke ferdig. Kanskje derfor mange mener den er dårlig. De fleste vennene mine i beta mener spillet er morsomt, men ikke ferdig til å komme ut. For mange bugs...)

 

Sammenligna med AO ved launch så er jo SWG 50 ganger bedre... Både bug-messig, lag-messig og gameplay-messig... IMHO.

Lenke til kommentar
Sammenligna med AO ved launch så er jo SWG 50 ganger bedre... Både bug-messig, lag-messig og gameplay-messig... IMHO

 

I og med at jeg ikke har snøring på hva IMHO betyr, vet jeg ikke hva du prøver å fortelle meg. Jeg har heller ikke spilt noen andre rollespill før, inkludert Anarchy Online, og kan derfor ikke uttale meg om saken. Der skal jeg hvertfall ikke starte noen diskusjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...