Shafliz Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 "Theme" på Vivaz Hei! Jeg har akuratt fått min Vivaz mobil, men det er en god del jeg ikke kjønner med den... Når du søker på google etter "theme" og klikker på en link og finner et kult tema, så trykker du på "download". Filen lagres da på datamaskinen, men ikke på mobilen. Jeg finner ikke ut hvordan jeg skal få lagt disse temaene over på mobilen. Jeg har også lastet ned "Lag ditt eget theme" fra Sony Eriksson og har laget flere theme. Jeg får heller ikke lagt disse over på mobilen... HJELP!!! Lenke til kommentar
olavrb Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 "Theme" på Vivaz Hei! Jeg har akuratt fått min Vivaz mobil, men det er en god del jeg ikke kjønner med den... Når du søker på google etter "theme" og klikker på en link og finner et kult tema, så trykker du på "download". Filen lagres da på datamaskinen, men ikke på mobilen. Jeg finner ikke ut hvordan jeg skal få lagt disse temaene over på mobilen. Jeg har også lastet ned "Lag ditt eget theme" fra Sony Eriksson og har laget flere theme. Jeg får heller ikke lagt disse over på mobilen... HJELP!!! Bruk sony ericsson PC Suite og legg dem på minnekortet i "theme" mappen. Evt. kan du bruke MyPhoneExplorer: http://www.fjsoft.at/en/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå