ole_marius Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 (endret) Trådstarter skriver som følger: Jeg har litt problemer med å finne en god oversikt over dette med oppdaterte tall. Er det noen som kjenner noen gode kilder? Dette er i og seg greit intill jeg leste videre: Grunnen til at jeg ønsker denne oversikten er at jeg tror det kan si mye om reell arbeidsledighet. Arbeidsløs seriemorder som leter etter et market å arbeide på? Tror det kom ut litt feil hva han mente.. Endret 28. august 2010 av ole_marius Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 bare meg som ikke tok den eller? hvor kommer det frem at h*n er seriemorder og/eller arbeidsledig? Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Tror heller du overanalyserte litt for mye Ole_marius. Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Sitat: Grunnen til at jeg ønsker denne oversikten er at jeg tror det kan si mye om reell arbeidsledighet. Han fikk seriemorder fra at siden det er så lave drapstall i norge at det kan si noe om arbeidsledigheten og lite jobb til seriemordere? Men det er å overanalysere litt for mye. Fail gullkorn. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 http://www.facepalm.org/ Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Og jeg som trodde at denne tråden kom til å være om meg. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 (endret) HAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA!!! jeg lo:D -- ikke. Endret 12. september 2010 av diskutant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå