MFT Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Har nettop kjøpt meg en ny sykkel til 4000 ,-. Har prøvd den ut og giren tullet seg litt, har problemer med å gire opp og den lager rare lyder når jeg prøve å gire opp. Er det bare til å smøre den, eller er det noe feil og jeg må levere den inn? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Nye vaiere strekker seg litt, skru litt på skruen enten oppe ved girhendlene eller nede på skiftern. Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Du bruker clutchen når du girer ja? Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Hvis man ikke har gjort det før er det lett å klundre det til enda værre hvis man begynner å skru på girene på sykkelen. Anbefaler deg å la butikken eller en bekjent med litt per peiling kikke på det. Du kan selvsagt skru selv, men jeg lærte å skru gir på den vonde måten. Jeg gjorde alt værre og brukte mange forsøk på å få det bra igjen. Lenke til kommentar
MFT Skrevet 28. august 2010 Forfatter Del Skrevet 28. august 2010 Ok får levere den inn på mandag. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Lykke til. De aller fleste butikker gjør slikt småtteri fort og uten kostnad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå