Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Paypal spørsmål, hjelp!

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har vel et relativt lite "problem" med paypal accounten min som jeg håpte at noen dere mer drevne netthandlere kunne hjelpe meg med. Når jeg skal overføre penger fra nettbank til paypal står det ganske klart at navnet jeg er registrert på må være identisk mellom nettbak og paypal. Problemet er at jeg ikke inkluderte det andre etternavnet mitt når registrerte meg på paypal, noe som jeg naturlig gjorde når jeg opprettet nettbanken min. Etter litt research så fant jeg selvsagt ut at the ikke er mulig å forandre navnet av sikkerhetsmessige årsaker. Derfor er den eneste utveien jeg ser å slette accounten, og opprette ny. Er det noen her som har noen gode råd å komme med?

Jeg har også et spørmål til. Når jeg regstrerte meg sto det at overføring fra nettbank til paypal kan ta fra 2 til 3 dager. Er dette tilfellet, siden jeg synes dette virker veldig lenge.

Takker for svar, Andreas. :)

Edit: Sorry folkens, jeg mente ikke mellom navn, men mitt andre etternavn. (Dreit meg ut igjen) :p

Endret av andyboy92
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror ikke de kikker på mellom navn. Min paypal er ikke regestrert med mellom navnet mitt men det er nettbanken min. Men pengene kommer frem til min paypal.

Ja det tar et par dager før pengene er på paypal kontoen. Men jeg setter inn en slant nå og da når jeg ser saldoen blir lav.

-qtec_s100

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...