haavaf Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 God helg Jeg, eller rettere sagt, min kone har et problem med sin onlinekonto. Hun benytter Outlookversionen (husker ikke hva den heter) før Outlook 2007. Alt fungerte helt problemfritt hjemme i norge, men etter at vi flyttet til sverige ble det problemer. Hun får ikke til å sende mailer, men kun motta. Jeg regner med at dette er noe med portene og porten som brukes ut er port 25. Port inn er 110. Inn fungerer altså helt fint, men ikke ut, altså port 25. Jeg har prøvd port 587,995 osv, men ingen ting funker. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Hun må benytte riktige settinger mht til internettleverandøren hun har nå. Endr SMTP-serveren til den serveren nåværende internettleverandør benytter. Ikke gjør forandringer på portene. Lenke til kommentar
haavaf Skrevet 28. august 2010 Forfatter Del Skrevet 28. august 2010 Ok. Takker for kjapt svar. Må først finne ut hvilken internettleverandør det er i dette bygget først. Jeg kommer med tilbakemeldinger snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå