Spenis Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Hei, jeg får ikke åpnet pinnacle studio 12 og lurer på om du vet hvorfor. Jeg fikk åpnet det før, men etter jeg kjøpte windows 7, så får jeg ikke åpnet det. Takk på forhånd. Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Du kjøpte Windows 7 ja? Det skulle ikke bety noe så lenge du ikke har installert det... Men fra spøk til alvor, har du oppgradert fra tidligere Windows til Windows 7? I så fall kan det jo kanskje hjelpe å installere Pinnacle på nytt igjen. Lenke til kommentar
Spenis Skrevet 30. august 2010 Forfatter Del Skrevet 30. august 2010 Du kjøpte Windows 7 ja? Det skulle ikke bety noe så lenge du ikke har installert det... Men fra spøk til alvor, har du oppgradert fra tidligere Windows til Windows 7? I så fall kan det jo kanskje hjelpe å installere Pinnacle på nytt igjen. Jeg hadde vista før...... Lenke til kommentar
billywillie Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Du kjøpte Windows 7 ja? Det skulle ikke bety noe så lenge du ikke har installert det... Men fra spøk til alvor, har du oppgradert fra tidligere Windows til Windows 7? I så fall kan det jo kanskje hjelpe å installere Pinnacle på nytt igjen. Jeg hadde vista før...... Da skal du være kjempeglad at du ikke får åpnet pinnacle. Sparer deg for masse hodebry. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Anbefalt metode: Avinstaller og reinstaller (Pinacle). Sjekk også om Stuio 12 er kompatibel med Windows 7. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Se knowledgebase hos Pinnacle. Se også denne listen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå