Delvis Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 (endret) Hva var så morsomt med at hun går oppå fruktfatet til hageselskapet og tråkker i det folk skal spise...?? Fra VG Her sulter folk verden over, og så skal kjendiser ha moro med slikt. Avskydelig! Dessuten var det ikke moro engang. Bare tåpelig idioti. Endret 28. august 2010 av groenn Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Idiotien er at folk interesserer seg over slike ting. 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. august 2010 Forfatter Del Skrevet 28. august 2010 Idiotien er at folk interesserer seg over slike ting. Ja det også selvsagt. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Hun er sykt oppmerksomhetssyk og har gjennom VG og groenn fått ennå mer oppmerksomhet. Takk til dere for ytterligere kjendissladderforsøpling av verden. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. august 2010 Forfatter Del Skrevet 28. august 2010 ..og groenn fått ennå mer oppmerksomhet. Takk til dere for ytterligere kjendissladderforsøpling av verden. Hva?? Tror du det blir noe bedre om folk bare holder kjeft og ikke kritiserer slikt? Skulle gjerne sagt flyssa noen ord rett i fleisen om jeg traff henne. Gitt henne ei skikkelig skrape som svei. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Kjendishagefest med tåpeligheter som det der kvalifiserer ikkje som ein nyhet. La Se&Hør ta seg av den slags møkkajournalistikk. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. august 2010 Forfatter Del Skrevet 28. august 2010 Kjendishagefest med tåpeligheter som det der kvalifiserer ikkje som ein nyhet. La Se&Hør ta seg av den slags møkkajournalistikk. Misforståelse: Prinsippiell kritikk av det kvalifiserer som emne for samfunnsdebatt etter min mening. Du blander kortene her. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 At det blir kasta utallige tonn mat kvar dag her i landet er vel ingen hemmelighet. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. august 2010 Forfatter Del Skrevet 28. august 2010 At det blir kasta utallige tonn mat kvar dag her i landet er vel ingen hemmelighet. Jo, og det skal det mer enn gjerne være fokus på også. Men det er et skille på å kaste mat - og å ødelegge mat for moro skyld. Det blir som å sammenligene slakting med tyrefekting. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Ja TS, hva har det med saken at folk sulter i andre deler av verden? Eorme mengder med mat bli kastet uansett. Har du aldri kastet mat? La dem styre på, jeg har ikke peiling på hvem det er og har ingen interesse av å finne det ut, eller lese mer om det. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. august 2010 Forfatter Del Skrevet 28. august 2010 Gublavaremeg for noen teitinger. Typisk hardwarske besserwissere som ikke er tørre bak øra. Dere skjønner jo ikke bæret! Nuff said, takk for meg her Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Får meg til å tenke på filmen "Hair" hvor George Burger danser på bordet. Uansett, en tåpelig ting å gjøre, men med tanke på alle andre sløserier og oppmerksomhetsstønt man ser nå for tiden synes jeg ikke dette er noen særlig stor sak for å si det slik. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 (endret) ..og groenn fått ennå mer oppmerksomhet. Takk til dere for ytterligere kjendissladderforsøpling av verden. Hva?? Tror du det blir noe bedre om folk bare holder kjeft og ikke kritiserer slikt? Skulle gjerne sagt flyssa noen ord rett i fleisen om jeg traff henne. Gitt henne ei skikkelig skrape som svei. Forsiden til neste ukes se og hør: Rasende rogalending slo ned Christine Koht. Katsjing - Se og Hør-bransjen tjente ytterligere et par millioner kroner på fordummende kjendisstoff. Jo færre som kjøper kjendis-søppelet på papir og jo færre som åpner sånne nettsider jo mindre blir det av det. Du åpnet tråden med å gi VG flere lesere på kjendissladder, reklamekroner fra bannere, og større incentiv til å fortsette/øke slik "journalistikk". Det beste vi kan gjøre mot fordummende kjendissladder er å ikke gi de sidetreff og heller ingen kroner i kassa for bladsalg. Endret 28. august 2010 av Simen1 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Poenget er vel at provosering også bidrar ved å spre slik søppel, blant annet jeg ville aldri ha hørt om denne saken om groenn ikke hadde hengt den ut her. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. august 2010 Forfatter Del Skrevet 28. august 2010 Et spørsmål: T%jener hun penger på de greiene hun driver med, eller har hun en annen jobb? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Hvorfor er det relevant? Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Et spørsmål: T%jener hun penger på de greiene hun driver med, eller har hun en annen jobb? All PR er god PR. NÅ vet jeg at Koht er en programleder for et program på TV som heter "Koht på jobben". Det visste jeg ikke FØR jeg leste dette emnet. Og angående å tråkke i salaten: Maten som kastes i Norge og Europa kastes OFTE for å holde prisen nede. Altså for å holde prisene (kunstig) høye ved å redusere tilgjengeligheten. Maten hun "ødela" ved å tråkke på og ved den, ville ikke blitt spist uansett: Det er nesten ingen som spiser epler i selskap, og mesteparten av frukten som lå der ble kastet uansett. Jeg tror det ville vært bedre å kritisere arrangøren for å anskaffe uanstendige mengder med frukt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå