N1ko Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Hadde ingen anelse at vanlige folk (dere er vanlige, right?) hadde så mye imot Vans slip-ons, kansje jeg burde kjøpe meg noen nye sko Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Vi er langt ifra vanlige Men seriøst. For min del er Vans greit frem til man er ferdig på ungdomsskolen. Det finnes langt finere sneakers man kan kjøpe seg når man blir litt eldre. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Noen eksempler? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Jeg har noen slip-ons dog ikke vans, men de brukte de bare på roskilde faktisk. Har ikke noe i mot slip-ons selv, men er ikke noe for meg. Så lenge de er plaine og enkle. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Noen eksempler? Tja. Neste gang jeg går til innkjøp av sneakers blir det nok en eller annen variant av Jack Purcell's Converse. Jeg synes ikke vans er stygge, men de blir litt for barnslige for min del. http://www.converse.com/#/products/shoes/men Lenke til kommentar
KKake Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Noen eksempler? Converse, Adidas, Nike og til og med Vans selv har jo sneakers som ser langt bedre og mindre barnslige ut enn slip-ons. Som thrice sier så er slip-ons "ungdomsskolesko" som du har når du ikke en gang gidder å knyte skoene en sjelden gang. En side for å få tak i sneakers fra, som jeg har blitt glad i er Caliroots.com, ikke all verdens utvalg, men det lille de har er som oftest ganske nice. Evt. så har Flatspot.com mye bra også. Endret 1. september 2010 av KongKake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå