Stoop kid Skrevet 29. august 2010 Rapporter Del Skrevet 29. august 2010 (endret) T-skjorta fungerer til en viss grad i dette tilfellet fordi den matcher skoene, men til gjengjeld liker jeg ikke utformingen og mønsteret til skoene. Om du liker blåfargen ville jeg heller gått for disse skoene eller lignende. Endret 29. august 2010 av Stoop kid Lenke til kommentar
Sir_Wrathson Skrevet 29. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. august 2010 Skoa var fæle. Hvilke bukser er det? Fete Slim fit jeans/chinos fra H&M. Er enig at de var litt lange, men pleier å ha en liten brett nederst. Lenke til kommentar
Sir_Wrathson Skrevet 29. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. august 2010 Synes det ser bra ut med blå t-skjorte under jeg, litt mer "spenstig" da. Helt enig. Følte jeg måtte få inn litt farge i antrekket - ellers ble det ikke helt min stil. Tar jeg vekk skoa og t-skjorta ser jeg ut som en fyr i Dressmann reklame. For kjedelig! Lenke til kommentar
Sir_Wrathson Skrevet 29. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. august 2010 Brenn skoene, og kast asken i sjøen. Gjemt de vekk til neste sommer som laidback sko. Synes de er behagelige og gode å gå med. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 29. august 2010 Rapporter Del Skrevet 29. august 2010 Ikke gjem vekk de skoene, de er jo dritkule! Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 29. august 2010 Rapporter Del Skrevet 29. august 2010 Ikke gjem vekk de skoene, de er jo dritkule! Ja, i 8.klasse … Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 29. august 2010 Rapporter Del Skrevet 29. august 2010 Ikke gjem vekk de skoene, de er jo dritkule! Ja, i 8.klasse … Hehe:P Lenke til kommentar
Sir_Wrathson Skrevet 29. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. august 2010 Ikke gjem vekk de skoene, de er jo dritkule! Ja, i 8.klasse … Hehe:P Haha, ja må vel finne meg noen nye sko da. Lenke til kommentar
Vargan Skrevet 30. august 2010 Rapporter Del Skrevet 30. august 2010 Ikke gå med tøffler utendørs(!), ta på deg et par loafers istedet. Og dra på deg buksene dine gutt, så ser de ikke så lange ut. Lenke til kommentar
Sir_Wrathson Skrevet 30. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. august 2010 Ikke gå med tøffler utendørs(!), ta på deg et par loafers istedet. Og dra på deg buksene dine gutt, så ser de ikke så lange ut. Som skrevet tidligere har jeg brett på buksa nederst, men glemte det. Har kjøpt meg basic H&M sko, helt svarte. Forresten så er de like mye tøfler som de jeg hadde, med tanke på materiale og oppbygging Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 30. august 2010 Rapporter Del Skrevet 30. august 2010 Ikke gå med tøffler utendørs(!), ta på deg et par loafers istedet. Og dra på deg buksene dine gutt, så ser de ikke så lange ut. Er det slike du mener med "tøffeler" ? De er jo veldig casual og stilige. Lenke til kommentar
Sir_Wrathson Skrevet 30. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. august 2010 Er slik jeg har på bildet, så ja han mente nok det. Minner om tøffeler, men synes også de ser kule ut. Lenke til kommentar
Vargan Skrevet 31. august 2010 Rapporter Del Skrevet 31. august 2010 Vans er ikke min stil, uansett hvor "casual og stilige" de måtte se ut. (Noe de ikke er.) De er nok mer for skatere, surfere og "casual og stilig" ungdom. Lenke til kommentar
Sir_Wrathson Skrevet 31. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. august 2010 Vans er ikke min stil, uansett hvor "casual og stilige" de måtte se ut. (Noe de ikke er.) De er nok mer for skatere, surfere og "casual og stilig" ungdom. I'm a skateboarder Men ja er enig, ser bedre ut til sommerbruk og sammen med klær i samme kategorien. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 31. august 2010 Rapporter Del Skrevet 31. august 2010 Er det virkelig så sterkt Vans-dislike på forumet? Lenke til kommentar
August. Skrevet 31. august 2010 Rapporter Del Skrevet 31. august 2010 Personlig har jeg ikke så mye imot vans skoa (utenom de med ekstreme farger og ruter) men bruker det aldri selv. Men moods skoa derimot liker jeg absolutt ikke. Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 31. august 2010 Rapporter Del Skrevet 31. august 2010 Er det virkelig så sterkt Vans-dislike på forumet? Det er nok fordi alle skate, surfe og urban dude`s går med de. Buksene nede på knærne, logo flash t-shirt og vans sko. Ringer det virkelig ingen bjelle? Lenke til kommentar
Sir_Wrathson Skrevet 31. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. august 2010 Er det virkelig så sterkt Vans-dislike på forumet? Det er nok fordi alle skate, surfe og urban dude`s går med de. Buksene nede på knærne, logo flash t-shirt og vans sko. Ringer det virkelig ingen bjelle? Jeg skjønner hva du mener, men det går an å bruke de til annet enn det. http://lookbook.nu/look/296185-Angry-Blade Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Er det virkelig så sterkt Vans-dislike på forumet? Det er nok fordi alle skate, surfe og urban dude`s går med de. Buksene nede på knærne, logo flash t-shirt og vans sko. Ringer det virkelig ingen bjelle? Du mener at det ikke finnes noen mulighet til å "pull it off"? Dersom man dropper total logoflash og lave bukser? Endret 1. september 2010 av Haageen Lenke til kommentar
SML Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Vans slip-ons kan ikke kombineres med noe som gjør det fint, uansett hvor enkel farge/logo det er på dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå