Sir_Wrathson Skrevet 28. august 2010 Rapporter Del Skrevet 28. august 2010 Passer det sammen og ser det greit ut? Tenker spesielt på om det er merkelig å gå med blå t-skjorte under genseren. Si hva du mener! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 28. august 2010 Rapporter Del Skrevet 28. august 2010 (endret) Stilig! Gikk selv med blå tskjorte under grå/sort vgenser her om dagen. Fikk ingen rare blikk eller spydige kommentarer Endret 28. august 2010 av Hille Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 28. august 2010 Rapporter Del Skrevet 28. august 2010 Liker stilen din, og synes det ser bra ut. Kanskje litt rart med en blå farge under, men det ødelegger ikke. Kanskje du heller skal kjøre en singlett under, slik at det blir åpent i v-halsen? Lenke til kommentar
Sir_Wrathson Skrevet 28. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. august 2010 Liker stilen din, og synes det ser bra ut. Kanskje litt rart med en blå farge under, men det ødelegger ikke. Kanskje du heller skal kjøre en singlett under, slik at det blir åpent i v-halsen? Takker for raske svar og tips! Blåfargen valgte jeg mest ut fordi det skulle passe til skoene, da det er mye blått i dem. Tenkte kanskje de skiller seg for mye ut om jeg ikke har noe blått? Lenke til kommentar
Sir_Wrathson Skrevet 28. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. august 2010 Stilig! Gikk selv med blå tskjorte under grå/sort vgenser her om dagen. Fikk ingen rare blikk eller spydige kommentarer Så bra, da funker det vel! Redd for å bli arrestert av motepolitiet ute på byen :O Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 28. august 2010 Rapporter Del Skrevet 28. august 2010 Antrekket ditt fugnere så absolutt, ikke noe å være redd for! Lenke til kommentar
Homme Skrevet 28. august 2010 Rapporter Del Skrevet 28. august 2010 Bytt ut t-skjorten med en v-hals og kast skoene. 1 Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 28. august 2010 Rapporter Del Skrevet 28. august 2010 Litt lange bukser og fæle sko, men konseptet funker. Ville heller gått for noen blå loafers, eller sneakers. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. august 2010 Rapporter Del Skrevet 28. august 2010 Bytt sko, og t-skjorte, ser ikke bra ut når t-skjorten synes. Du kan evt kjøre skjorte. med snippene innenfor. Lenke til kommentar
Sir_Wrathson Skrevet 28. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. august 2010 (endret) Bytt sko, og t-skjorte, ser ikke bra ut når t-skjorten synes. Du kan evt kjøre skjorte. med snippene innenfor. Synes ikke skjorte under genseren ser bra ut til meg. Synes det ser for "mann/voksent" ut til å passe til stilen min. Men takk for tips. Og hva slags sko skal jeg ha? Synes plain hvite og svarte sko er kjedelig. Bytt ut t-skjorten med en v-hals og kast skoene. Blir det ikke vel mye med t-skjorte med V-hals under denne genseren? Endret 28. august 2010 av Sir_Wrathson Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. august 2010 Rapporter Del Skrevet 28. august 2010 Seilersko/loafers er ikke så kjedelig, men om du syntes skjorte under v-hals er voksent, så er vel ikke de skotypene noe for deg. Sommeren vil et par plimsoles funke bra. Gå for noen high tops kicks, om du vil ha litt røffere stil. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 28. august 2010 Rapporter Del Skrevet 28. august 2010 Skoa var fæle. Hvilke bukser er det? Fete Lenke til kommentar
fkm Skrevet 28. august 2010 Rapporter Del Skrevet 28. august 2010 Brenn skoene, og kast asken i sjøen. 1 Lenke til kommentar
August. Skrevet 28. august 2010 Rapporter Del Skrevet 28. august 2010 Forfedelige sko og Logoflash til de grader Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 28. august 2010 Rapporter Del Skrevet 28. august 2010 (endret) Det fkm egentlig mener er at han har lyst på noen like og vil gjerne vite hvor de er kjøpt. Endret 28. august 2010 av Henrik C 3 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 28. august 2010 Rapporter Del Skrevet 28. august 2010 Oser misunnelse av innlegget hans lang vei. Monsterlol Anyways: Jeg ville ikke brukt en blå t-skjorte under den genseren. Personlig hadde jeg bare gått naken under. Hvis du synes det er ubehagelig kan du bruke en singlet eller v-hals som ikke synes. Som noen skrev over her er det jo også et alternativ å bruke skjorte, men skjønner om du ikke vil bruke det, gjør det aldri selv. Føler meg som en gammel mann når jeg har brukt skjorte med v-genser utenpå. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 28. august 2010 Rapporter Del Skrevet 28. august 2010 Synes du kan bruke en skjjorte eller v-hals tskjorte under genseren. Du kan også la være å ha noe under den. buksene var litt lange, du kan brette de litt innvoer. Du kan finne deg noen blå Plimsolls som sko. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 29. august 2010 Rapporter Del Skrevet 29. august 2010 Sier som de andre her, v-hals t-skjorte eller en skjorte under og andre sko. Feks plims, seilere eller loafers. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. august 2010 Rapporter Del Skrevet 29. august 2010 Selv om skoene er litt logoflash, så syns jeg de fungerte sammen med resten av antrekket. Eneste jeg kan trekke på er at jeg misliker bukser som er trange nedover mot føttene, er ikke noe stor fan av den stilen (aner ikke hva den kalles). Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 29. august 2010 Rapporter Del Skrevet 29. august 2010 Synes det ser bra ut med blå t-skjorte under jeg, litt mer "spenstig" da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå