avalaker Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 (endret) Hei Plutselig har jeg fått noe rart på hjemmesiden min. Når en går inn på www.avalaker.net så kommer det opp en advarsel om: Besøk på denne nettsiden kan skade maskinen din. Problemet er at jeg ikke har peiling på hva det kan være Jeg bruker wordpress. Er det noen andre som hvet hva problemet kan være? Er det et kjendt problem? Legger ved ett bilde av det som kommer frem, for di som ikke vil trykke på linken. Endret 28. august 2010 av avalaker Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Bruker du reklame? I så fall er det et usikkertnettsted som blir lenket via reklamesystemet du bruker. Lenke til kommentar
avalaker Skrevet 28. august 2010 Forfatter Del Skrevet 28. august 2010 Ja. Bruker google adsense. Jeg trodde det var ganske trygt å bruke... Problemet er at jeg ikke kommer inn som admin heller. Fordi advarselen kommer opp på nytt Lenke til kommentar
PerB Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Kommer du inn hvis du trykker Ignorer Lenke til kommentar
avalaker Skrevet 28. august 2010 Forfatter Del Skrevet 28. august 2010 Ikke på admin. Men nå har jeg slettet alt fra serveren og databasen, og tatt backup av bilder og diverse. Så nå skal jeg bare vente til google har scannet siden min slik at advarselen forsvinner. Nettsiden trengte uansett en oppdatering Lenke til kommentar
Yawa Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 dette er vel noe som ikke så sjeldent at oppstår når man benytter seg av ferdigmaler eller CMS - som WP, Drupal, Joomla etc. Mye som kan gå galt i "ferigskrevet og selvgenererende" koder. Eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå