bjaesp Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Hva syns folket om dette bildet? Legger ut i både B/W og farger. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 eg likte fargeversjonen best !kontrasten mellom det grønne og skogen er fin. det store treet i midten synest eg ødelegger litt bildet, det trekker til seg oppmerksomheta. Lenke til kommentar
bjaesp Skrevet 28. august 2010 Forfatter Del Skrevet 28. august 2010 Tusen takk for svar. Legger ved en ny versjon som er litt lysere og uten treet. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Bra, hytten er perfekt plasert i bildeflaten.det vart også bedre med litt meir lys. Lenke til kommentar
bjaesp Skrevet 14. september 2010 Forfatter Del Skrevet 14. september 2010 Ingen flere som har noe å si om bildet? Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Synes det ser greit ut, men kanskje bildet hadde blitt mer sennendene hvis du hadde hatt noe i forgrunnen, den blir litt tom og kjedelig nå. Lenke til kommentar
bjaesp Skrevet 17. september 2010 Forfatter Del Skrevet 17. september 2010 Synes det ser greit ut, men kanskje bildet hadde blitt mer sennendene hvis du hadde hatt noe i forgrunnen, den blir litt tom og kjedelig nå. Takk for kommentar! Du har nok et poeng der Får ta med meg en stein og plassere der neste gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå