jaricho Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 (endret) Lasta ned bfbc2 demo for multiplayer igår, men kommer ikke inn: Er logget på ps3 network, men når jeg trykker på play now på multiplayer så kommer det bare; ''FAILED TO CONNECT TO EA ONLINE'' er despert etter tips! Og ja, er pålogget på ps3 network og ja har prøvd å restarte ps3'en. Har tenkt til å kjøpe orginalversjonen av spillet idag, men får jeg det samme problem da? Og vil prøve demo'n før jeg kjøper orgentlig versjonen. Edit: skrivefeil. Endret 28. august 2010 av jaricho Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Vil nok tro det er fordi online demoen er stengt. Mener den har vært det ganske lenge nå. Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 28. august 2010 Forfatter Del Skrevet 28. august 2010 Fult mulig det, men er venn som nettop var her (en spillnerd) trodde det var nok fordi spillet har kommet ut for lengst og som du sier at den er stengt, så kjøper nok spillet til ps3 på mandag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå