Kenzz Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Hei, forsterkeren min gikk i stykker, og er ikke mulig å fikse. Men jeg tok en titt på nettet etter noe billig, og kom over denne: Onkyo TX-SR308 Jeg har ikke veldig peiling, så jeg lurer på om den klarer å drive DISSE? Takker for svar =) Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Uten problemer, bare pass på at du ikke sprenger disse høyttalerne. Lenke til kommentar
Lafs Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Forsterkeren du har linka er bra, men alt for dyr, på komplett.no får du en mye bedre forsterker til lavere pris: Onkyo 508 Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 På tidspunktet for KenMH's post så hadde Elkjøp god rabatt på denne 308-forsterkeren på samme måte som Komplett's nåværende 508-tilbud. To uker frem i tid så er Komplett's tilbud også over. Lenke til kommentar
Kenzz Skrevet 7. september 2010 Forfatter Del Skrevet 7. september 2010 Jeg merka det. Så ble ikke noe kjøp før i dag. Bestilte etter Lafs sitt tips Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Har selv 508-forsterkeren og er meget fornøyd. Betalte dog gammel pris. Lenke til kommentar
Kenzz Skrevet 7. september 2010 Forfatter Del Skrevet 7. september 2010 hehe, men det høres bra ut! gleder meg til å få den opp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå