Gjest medlem-211409 Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 hei! vet noen av dere om dette er en ekstern harddisk som ikke trenger strømforsyning? jeg har søkt på inernett, men har ikke klart å finne ut om det bare er USB eller med strømforsyning til. http://cdon.no/start/back_to_school/elektronikk/ekstern_harddisk/ Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 AC adapter, USB-kabel og programvare inkludert. Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409 Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 (endret) AC adapter, USB-kabel og programvare inkludert. er ac-adapter det samme som strømforsyning? Endret 28. august 2010 av medlem-211409 Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 hva feiler det deg?`spammer meg med drit når jeg stiller et enkelt spørsmål Hva? har ikke klart å finne ut om det bare er USB eller med strømforsyning til. du spurte om den kom med strømforsyning til, og jeg quotet fra siden, at ja den kommer med strømforsyning. Er ikke min skyld at du ikke kan lese.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå