Kasp0me Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Hei! Jeg har en oppgave om folkevandringstia spesifikt om Romerne fra 400-800 tallet. Finner minimalt med stoff om dette på nettet og trenger informasjon. Noen som har noen gode nettsider med stoff eller har kunnskaper om dette? På forhånd takk Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Har du prøvd Store Norske Leksikon? www.snl.no Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 28. august 2010 Forfatter Del Skrevet 28. august 2010 Ja, men står ingenting spesifikt om Roma, desverre. Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Hei! Jeg har en oppgave om folkevandringstia spesifikt om Romerne fra 400-800 tallet. Finner minimalt med stoff om dette på nettet og trenger informasjon. Noen som har noen gode nettsider med stoff eller har kunnskaper om dette? På forhånd takk Er du sikkert på at det ikke er germanerne du har oppgave om? Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Kan du spesifikt skrive hva som sto på oppgaveark? Hvis det fantes et ark. Hvilke bøker er det du bruker forresten? Lenke til kommentar
Forumtraiani Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Hei! Jeg har en oppgave om folkevandringstia spesifikt om Romerne fra 400-800 tallet. Finner minimalt med stoff om dette på nettet og trenger informasjon. Noen som har noen gode nettsider med stoff eller har kunnskaper om dette? På forhånd takk Du finner vel en del ved å søke etter middelalderen. Middelalderen (ikke her på berget) regnes fra tiden når vestromerriket faller og frem til moderne tid. En tidlig del omhandler altså folkevandringsperioden. Forsøkt C. Grimberg? Han har skrevet noe om temaet. Skal du skrive om romerne tenker du kanskje Østromerriket? Vestriket lå svekket langt opp i middelalderen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå