Gå til innhold

Kjøling fra USA - hvilket fraktselskap kan anbefales?

Anbefalte innlegg

Hei på dere!

Jeg har et vannkjølingsprosjekt på gang, og har bestemt meg for å kjøpe mesteparten av delene mine fra USA. Jeg tenkte å bestille delene fra frozencpu.com, men det store dilemaet er hvilket fraktselskap jeg skal bruke. Selve delene kommer på $435. Dette er radiator, tank, chipset, slanger og annet stæsj.

Jeg får opp 2 valgmuligheter; USPS (United States Postal Service) og FedEx som er en betydelig prisforskjell. USPS kommer på $66 mot FedEx som koster 180$. Jeg bare lurte på om noen har kjøpt deler herfra og om det er noen større fordeler med FedEx kontra USPS, eller om det er bortkasta å bruke de $100?

PS: Tenker jeg legger ut en worklog seinere når jeg får somlet meg til å kjøpe deler og får satt sammen detta her! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

USPS. Velger du priority mail tar det ca 10 dager. Husk på at du må betale ekstra på posten for å få pakken. Dette er 25% (Norsk moms) av den totale kostnaden på pakken. I ditt tilfelle blir det på rundt 500 USD hvis du velger USPS, og 25% av det er 786kr. Bare et lite OBS før du bestiller.

Lenke til kommentar

USPS. Velger du priority mail tar det ca 10 dager. Husk på at du må betale ekstra på posten for å få pakken. Dette er 25% (Norsk moms) av den totale kostnaden på pakken. I ditt tilfelle blir det på rundt 500 USD hvis du velger USPS, og 25% av det er 786kr. Bare et lite OBS før du bestiller.

Det var jeg klar over ;)

Tusen takk for hjelpen, så blir det vel noe kjøling etterhvert :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...