BeFs Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 (endret) Det er feigt å kalle en 85ccm for en moped. Man begynner å bevege seg litt mot grensen for hva som kan kalles en moped. Den er fortsatt registrert som Moped. Om jeg bytter om på innholdet i TE- og kaffeposen, så får jeg sort TE med kaffesmak og blank kaffe med sitronsmak? Endret 10. september 2010 av BeFs Lenke til kommentar
K-E Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Om jeg bytter om på innholdet i TE- og kaffeposen, så får jeg sort TE med kaffesmak og blank kaffe med sitronsmak? Det er ikke poenget. Er ikke en trimmet bil fortsatt en bil? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Uansett er poenget mitt at moped generelt stopper ved et slagvolum på 50ccm, og at 85ccm da strengt talt er litt å ta i når man snakker om moped. Men når det er hva som står i vognkortet som teller, så skjønner jeg. Men jeg skal ikke ødelegge hele diskusjonen. Jeg synes trådstarter skal kjøpe seg en gir-moped. Mopeden skal du ha i 2 år, og du får mest sannsynlig ikke kjørt hele året. Hvis du har lyst til å være litt guttete er halve moroa å ha noe å skru på. Lenke til kommentar
Läkerol Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Om jeg bytter om på innholdet i TE- og kaffeposen, så får jeg sort TE med kaffesmak og blank kaffe med sitronsmak? Det er ikke poenget. Er ikke en trimmet bil fortsatt en bil? Skulle han ha registrert den mopeden på nytt med all trimmen på, (noe som kanskje ikke går) men da ville den ha blit registrert som lett. Men hadde en trimmet bil blitt registrert på nytt, hadde den fortsatt blitt som bil? Lenke til kommentar
K-E Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Hva er det dere vil frem til egentlig? En trimmet moped er fortsatt en moped, uansett slagvolum. Mopeden er registrert som moped, men motoren er modifisert. Selv om det er ulovlig er det fortsatt en moped som har blitt modifisert. Lenke til kommentar
Läkerol Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Det vi mener, er at selv om det fortsatt kalles en modifisert moped, så mener vi at det blir litt feil og kalle det en moped når den har over 50 cc Lenke til kommentar
MusiQ Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Scooter = Aerox, SR, Ludix, GTR, Speedfight osv. Moppe = Rieju Mrt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå