terje123 Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Hei Jeg fikk en scooter i konf gave men jeg synes det er veldig jentete. Scooter min er gul en speedfight 2 Har helst lyst på moped men moren og faren blir sure. Hva burde jeg velge håper på noen sjappe svar Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Kommer helt an på hvor du bor. Bor du i byen er det like greit med scooter, da det egentlig bare stress å måtte gire opp og ned før og etter hvert eneste lyskryss Lenke til kommentar
terje123 Skrevet 28. august 2010 Forfatter Del Skrevet 28. august 2010 Kommer helt an på hvor du bor. Bor du i byen er det like greit med scooter, da det egentlig bare stress å måtte gire opp og ned før og etter hvert eneste lyskryss Bor sånn mitt imellom på lande og i byen Lenke til kommentar
terje123 Skrevet 28. august 2010 Forfatter Del Skrevet 28. august 2010 Kommer helt an på hvor du bor. Bor du i byen er det like greit med scooter, da det egentlig bare stress å måtte gire opp og ned før og etter hvert eneste lyskryss Bor sånn mitt imellom på lande og i byen Lenke til kommentar
terje123 Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 http://www.finn.no/finn/mc/scooter/object?finnkode=23867562 er den bra? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Hvis du vil ha moped, men ikke skal trimme kjøp Derbi/Gilera. Skal du trimme er det like greit å kjøpe en med am6 motor da det er omtrent lettere å få tak i deler til den. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 behold scooteren. bedre enn gir moped den. selv om det ikke er favoritt scooteren akkuratt Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Skal du ha moped ville jeg kjøpt RMX enduro veldig grei moped billige deler og gode girkasser. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 dumt dem ikke beveger seg Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 dumt dem ikke beveger seg Kan du utdype det litt? Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 har aldri komt noe skikkelig trim til rmx. eneste er vell bk7, men ikke noe så sykt det heller. kjenner en som har det. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 har aldri komt noe skikkelig trim til rmx. eneste er vell bk7, men ikke noe så sykt det heller. kjenner en som har det. Får mye god trim til RMX jo, som jeg nevnte i den andre tråden var innom en rmx som ble målt til rundt 28hk en gang, men da er det snakk om mye arbeid og mye dyre deler. Føler også at RMX har et helt annet kvalitetsnivå en am6 motorene har, særlig girkassene. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 hadde likt å få specsa på den hvem har ikke en kammerat med 100hk i mopeden en kammerat som sier han har testa det er 28hk i sin aprilia ditech liksom..... men jeg vet jo det ikke er sant, hehe. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 hadde likt å få specsa på den hvem har ikke en kammerat med 100hk i mopeden en kammerat som sier han har testa det er 28hk i sin aprilia ditech liksom..... men jeg vet jo det ikke er sant, hehe. Kjørte udyret selv var rimelig rått til å være moped. Lenke til kommentar
Vodka Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 dumt dem ikke beveger seg Kan du utdype det litt? Kanskje han mener at Rmx/smx går dårlig orginal, de er nemlig kjent for det..VELDIG dårlig også Lenke til kommentar
K-E Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 har aldri komt noe skikkelig trim til rmx. eneste er vell bk7, men ikke noe så sykt det heller. kjenner en som har det. Får mye god trim til RMX jo, som jeg nevnte i den andre tråden var innom en rmx som ble målt til rundt 28hk en gang, men da er det snakk om mye arbeid og mye dyre deler. Føler også at RMX har et helt annet kvalitetsnivå en am6 motorene har, særlig girkassene. Joda, alltid gøy med skrytehester, men du tar det til et helt annet nivå. Aldri om den har 28 hk, det er umulig for "gutten i gaten", vertfall på en RMX med Bk7. Norges kraftigste moped (som er bevist) ble benket til 20,7 hk. Det var med en Malossi MHR Team 85cc sylinder som var godt portet ( 7T 198/145,5/144 ) Fult oppsett: - Motor: Rabasa EBS050 Tuned by Erling!/Hans'n for mer flow- Sylinder:Malossi MHR Team 7T 198/145,5/144 @ 85cc Tuned by Kalleson-Tuning! - Eksosanlegg:Yasuni R3 - Pinnbolter:Malossi MHR - Veiv: Barikit Competition Especial 43mm - Veivlager: SKF C4 - Spacer: Barikit Racing 1,5mm - Forgasser: Koso PWK 32mm m/powerjet - Innsug:Custom Made 32mm - Reeds:MHR VL15 | Modifisert for mer flow - Luftfilter:Stage6 Drag-Race - Clutch: MRD Carbon - Clutchfjærer:Malossi Hyper Racing | Shimsa m/3 skiver - Girkasse: Org. Derbi/Rabasa m/oppgraderte lager - Tenning:MVT Race Integral - Tennplugghette:NGK Racing Silicone - Tennplugg:NGK BR10EIX Iridium - Dreving:13 - 48 - Drivstoff:Blyfri 98 Oktan - Olje:Mobil1 Racing 2T Helsyntetisk Resultat: 20,7 whp Og i motsetning til andre skrytepaver her, skal jeg legge frem bevis på det også http://www.youtube.com/watch?v=kawcZWbSulU Kjørte udyret selv var rimelig rått til å være moped. Prøv noe som faktisk har 28 hk, kan love deg at du kommer til å få sjokk Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Det er feigt å kalle en 85ccm for en moped. Man begynner å bevege seg litt mot grensen for hva som kan kalles en moped. Lenke til kommentar
K-E Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Det er feigt å kalle en 85ccm for en moped. Man begynner å bevege seg litt mot grensen for hva som kan kalles en moped. Den er fortsatt registrert som Moped. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 har aldri komt noe skikkelig trim til rmx. eneste er vell bk7, men ikke noe så sykt det heller. kjenner en som har det. Får mye god trim til RMX jo, som jeg nevnte i den andre tråden var innom en rmx som ble målt til rundt 28hk en gang, men da er det snakk om mye arbeid og mye dyre deler. Føler også at RMX har et helt annet kvalitetsnivå en am6 motorene har, særlig girkassene. Joda, alltid gøy med skrytehester, men du tar det til et helt annet nivå. Aldri om den har 28 hk, det er umulig for "gutten i gaten", vertfall på en RMX med Bk7. Norges kraftigste moped (som er bevist) ble benket til 20,7 hk. Det var med en Malossi MHR Team 85cc sylinder som var godt portet ( 7T 198/145,5/144 ) Fult oppsett: - Motor: Rabasa EBS050 Tuned by Erling!/Hans'n for mer flow- Sylinder:Malossi MHR Team 7T 198/145,5/144 @ 85cc Tuned by Kalleson-Tuning! - Eksosanlegg:Yasuni R3 - Pinnbolter:Malossi MHR - Veiv: Barikit Competition Especial 43mm - Veivlager: SKF C4 - Spacer: Barikit Racing 1,5mm - Forgasser: Koso PWK 32mm m/powerjet - Innsug:Custom Made 32mm - Reeds:MHR VL15 | Modifisert for mer flow - Luftfilter:Stage6 Drag-Race - Clutch: MRD Carbon - Clutchfjærer:Malossi Hyper Racing | Shimsa m/3 skiver - Girkasse: Org. Derbi/Rabasa m/oppgraderte lager - Tenning:MVT Race Integral - Tennplugghette:NGK Racing Silicone - Tennplugg:NGK BR10EIX Iridium - Dreving:13 - 48 - Drivstoff:Blyfri 98 Oktan - Olje:Mobil1 Racing 2T Helsyntetisk Resultat: 20,7 whp Og i motsetning til andre skrytepaver her, skal jeg legge frem bevis på det også http://www.youtube.com/watch?v=kawcZWbSulU Kjørte udyret selv var rimelig rått til å være moped. Prøv noe som faktisk har 28 hk, kan love deg at du kommer til å få sjokk Javel, kanskje noe i det du sier, men jeg ble dog fortalt at det var 28 hk i den og at den hadde blitt målt til det. Og ja jeg har kjørt sykkeler med "litt" flere hester en 28 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå