M-bite Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Er strort sett innom Akam daglig, men i det siste har det ikke skjedd så mye. Er det fordi ingen nye kamera blir lansert eller det skjer lite på software siden (neppe)? I foraene skjer det jo litt, men dere (i Akam) bruker jo å være flinke til å følge med i tiden også!? Regner med at dere er nedsyltet i annet arbeid.... Lenke til kommentar
Arodin Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Er vist mange tester som er under skriving, har vært det en stund nå da. V1, G5 div nikon kamerar osv. Kanskje de har tatt ferie? Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Har vært en uke i Italia. Oppdateringer vil komme igjen fra i dag av. Dessverre klarte jeg å ødelegge Casio 5700 i Italia, men følgende tester er rett rundt hjørnet: Nikon 3100 Fujifilm F410 Olympus C-350 Sony V1 Jeg skal også prøve å få tatt en Canon G5 vs. Nikon 5400 så snart som mulig, kanskje jeg begynner på dette i neste uke - men dette er litt usikkert. MLW Lenke til kommentar
M-bite Skrevet 24. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2003 Har vært en uke i Italia.MLW Hørtes ikke direkte fælt ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå