Daft Skrevet 28. august 2010 Rapporter Del Skrevet 28. august 2010 For å gjøre historien kort(høhø) så er jeg en mann som måler 1.60 i høyden og er tynn som en fyrstikk. Dette gjør det naturlig nok håpløst vanskelig å finne klær i et land hvor 1.80 ser ut til å være normalen. Lurer derfor på om det finnes noen butikker, helst rundt Oslo-området, som har "normale" hverdagsklær i slike pygméstørrelser? Nettbutiker er også av interesse, men fra tidligere erfaringer så er det ikke alltid så greit å treffe riktig på størrelsen i disse. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 30. august 2010 Rapporter Del Skrevet 30. august 2010 Asiatere er jo små. Du kan sjekke ut yessyle.com Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 30. august 2010 Rapporter Del Skrevet 30. august 2010 Støtter thrice sitt forslag om asiatiske nettsider. Yesstyle har utrolig mye, men man får visst hva man betaler for (mtp kvalitet). Alternativet kan være å kjøpe barnestørrelser, evt kvinne- eller unisexklær. Lenke til kommentar
Daft Skrevet 30. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. august 2010 Skulle gjerne holdt meg unna nettbutikker pga. usikkerhet rundt størrelser, og spesielt utenlandske nettbutikker mtp. toll, men jeg må vel innse at det rett og slett ikke er så mange andre muligheter. Barnestørrelser og kvinne-/unisex går det en del av, men det holder ikke helt i lengden når man vil ha noe litt mer formelt eller "voksent". Får se hva som kan gjøres. Takk for svar og tips iallefall. Lenke til kommentar
Daft Skrevet 2. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Gir denne en bump i håp om flere tips til alternativer. Etter en kikk på Yesstyle er utrolig nok selv en del av de klærne der for store i lengden, men i de fleste tilfeller er vel det forhåpentligvis bare å legge opp litt. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Altså, det er ikke være enn å ta mål av seg selv og prøve seg frem. Du sier jo selv at det er umulig å finne noe i Oslo. Lenke til kommentar
Daft Skrevet 3. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 Joda thrice, ikke noe problem med mål og slikt. Fisker egentlig bare etter flere tips til butikker som kan være av interesse, fordi jeg ikke har hatt all verdens flaks med å finne slike selv. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 Chinos kan du jo ordne deg på TailorStore. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 Er rimelig lav selv, så kjøper mye klær når jeg er i utlandet. (Reiser minst 3-4 ganger i året) Lenke til kommentar
Daft Skrevet 4. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. september 2010 Tailorstore var nytt for meg. Virker som et veldig bra alternativ. Hvor reiser du Blåbær? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. september 2010 Rapporter Del Skrevet 4. september 2010 Ang. Tailorstore, så får jeg bare si som alle andre her inne; Bestill deg en testskjorte/chino før du gjør storinnkjøp derfra, tilfelle du måler litt feil etc. Greit å få hjelp til å måle seg fra noen som kan det også. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. september 2010 Rapporter Del Skrevet 4. september 2010 Alt utenfor Norden er egentlig mitt greieste tips. Men generelt land der folk er lavere enn i Norge bør du finne klær som passer deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå