Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når klarer menn seg uten sex?

Gjest uvitende dame

Anbefalte innlegg

Gjest uvitende dame

Jeg er en moden kvinne som lurer på en ting:

Som voksen og uforpliktet dame på 50+ har jeg nå mulighet til å kunne nyte tilbakegjemte lyster til å nyte seksuell omgang med spennende menn.

Men så var det da: Egentlig ønsker jeg modne menn på egen alder eller eldre. Men kan de tilfredstille mine seksuelle behov? Tenker da på "fortsatt lyst" og utholdenhet.

En indikator kan være: Hvor gammel er menn før de må tilfredsstille seg selv dersom de ikke har damer å kose seg med?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror ikke helt dette forumet er egnet til å spørre etter hvor god utholdenhet og potens menn i 50+ alderen har. Aldersgruppen her er noget lavere for å si det slik. Men mitt inntrykk er at menn og kvinner i 50 års alderen ofte har et godt sexliv. Impotens eller mangel på god ereksjon setter vel inn ett sted mellom 40 til 70 års alderen; dette avhenger i stor grad av hvor godt trent man er, de små blodårene i penis er ømfintlige mot fett og åreforkalkning for å si det mildt. Kan ikke si onanimønsteret til 50+ åringer er noe jeg vet noe om, men har hørt fra menn i femtiårene påstanden: "gutter, det er først når man kommer på min alderen at sexlivet virkelig blir bra!"

Hva du legger i tilfredsstillende "utholdenhet" vet jeg selvfølgelig ikke.

Lenke til kommentar
Gjest Still going

Hei. Trå til men finn deg en som ikke er overvektig og som ikke har de helt store kriser med stor motorsykkel eller BMW cabriole. Jeg er selv 57 år hun 55 og nyforelska. I rimlig god form selv om jeg røyker og tar gjerne et glass. Har funnet min ungdoms kjæreste fra 34 år tilbake. Aner ikke hva ditt behov er men vi har sex hver eneste morgen og kveld, og midt på dagen hvis vi får lyst. Hun har sine 2-6 orgasmer hver dag og jeg mine sånn nesten hver dag. Synes det er hærlig å gi henne orgasmer. Ikke vær redd, hvor ofte han kan kommer veldig mye ann på deg selv. Få den opp og bruk den, men forvent ikke at han alltid kommer, utrolig deilig fordet. Kjenne hennes orgasme rundt pikken er en utrolig opplevelse.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...