dkny Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 (endret) Har ikke opplevd noe lignende før og trenger noen gutters synspunkt! (vel, jenter og om de vil) Jeg var på fest på et utested og så en søt fyr på dansegulvet og ble sjekket opp av ham. Fyren var kul og jeg dansa med ham lenge, og han ville spandere en drink på meg. Mens vi drakk og pratet fant jeg ut at vi var for forskjellige. Jeg ble invitert på nach men sa jeg måtte stå opp tidlig og det var en dårlig idé idag. Jeg sa at jeg ville gå og snakke med noen kjentfolk og snek meg vekk. Litt senere kom jeg ut fra utestedet og så ham med kameratgjengen. De sto og var glade og gira og skulle røyke og gå til nachet, han var selvsikker og ville fortsatt overtale meg til å bli med. Plutselig la jeg merke til en av kameratene hans. Han bare sto og var søt og chill og sa ikke så mye og var den eneste som sa nei da de delte ut røyk. Dansegulvgutten presenterte vennene sine og sa at han kameraten var den smarte blant dem. Nå har det seg slik at jeg synes stille, smarte gutter er utrolig fint, og bestemte meg for å bli med på nachet bare for å prate med kameraten. Den gang ei. Dansegulvfyren tok hånden min og leide meg til nachet langt foran de andre. Han virket overlykkelig og skravlet konstant. Kunne liksom ikke rive løs hånda og gå til de andre. På nachet satt han også og holdt hånden min, mens kameraten satt i en annen sofa og drakk. Jeg fikk ikke pratet med ham i det hele tatt, og dro hjem til slutt (hadde jo sagt jeg skulle opp tidlig). Jeg kommer sannsynligvis aldri til å møte noen av dem igjen selv om jeg vet hva de heter. ---- 1. Var det galt av meg å bli med, burde jeg bare sett på kameraten som off limit med en gang og dratt hjem istedet? 2. Hvis ikke, hvordan skulle jeg fått pratet med kameraten når jeg ble fysisk oppholdt hele tiden? Endret 28. august 2010 av dkny Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 1. Var det galt av meg å bli med, burde jeg bare sett på kameraten som off limit med en gang og dratt hjem istedet? Nei, du er jo singel, er du ikke? 2. Hvis ikke, hvordan skulle jeg fått pratet med kameraten når jeg ble oppholdt hele tiden? Learn from this mistake. Neste gang tar du litt ininiativ selv. Et eksempel på hva du kunne gjort var å fått han som var interessert i deg til å introdusere deg for vennene hans. Derifra kunne du jo plukket opp en samtale med han du var interessert i. Lenke til kommentar
dkny Skrevet 28. august 2010 Forfatter Del Skrevet 28. august 2010 (endret) Joda, jeg er nok selvsikker og initiativtagende selv til at jeg godt kunne plukket opp en samtale med ham om jeg fikk "tilgang", problemet var at jeg liksom ble dratt noen meter bort, holdt i hånda, og snakket til av han første både på veien og på nachet. Presentasjonsrundesjansen hadde jeg dessverre latt gå fra meg rett før vi gikk. Ellers var det en ypperlig ide. Endret 28. august 2010 av dkny Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Bare for nysgjerrighetens skyld: var du ikke bare ute etter et ONS? Har det noe om fyren akkurat matcher din personlighet og klesstil da? Du sa jo han som var keen på deg var søt? Lenke til kommentar
dkny Skrevet 28. august 2010 Forfatter Del Skrevet 28. august 2010 nope...har aldri vært ute etter ONS, eller hatt det, var på fest og tok det som en bonus å bli kjent med gutter om det var noen bra der. Tror ikke fyren fra dansegulvet var ute etter det heller, han snakket om å invitere meg til hjembyen sin. Eller, hahaha, kanskje det bare var noe han sa, hvem vet. Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Da blir ting plutselig litt klarere Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 1. Var det galt av meg å bli med, burde jeg bare sett på kameraten som off limit med en gang og dratt hjem istedet? Nei. Så lenge det ikke er veldig mye følelser i bildet burde man tåle at en jente liker en kompis av deg bedre enn deg selv. Sånn som du presenterer det virker det ikke som om han kan ha utviklet spesielt mye følelser på den lille tiden dere hadde snakket sammen. Da kan du bare finne en mild og hyggelig måte å si til at han på at du ikke er interessert i ham, så burde han ta hintet. Utifra hvordan du beskriver han virker han som en type som takler å få den beskjeden veldig greit. 2. Hvis ikke, hvordan skulle jeg fått pratet med kameraten når jeg ble fysisk oppholdt hele tiden? Bare å gå bort og starte å snakke, men hvis han virker litt sjenert må du nok belage deg på at det ikke nødvendigvis er helt enkelt å starte en samtale med vedkommende, du må nok ta styringen i starten ihvertfall, så kommer han nok igang etterhvert når han skjønner at du er interessert. Lenke til kommentar
Gene Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 (endret) 2. Hvis ikke, hvordan skulle jeg fått pratet med kameraten når jeg ble fysisk oppholdt hele tiden? Gå på do, komme tilbake, sette deg ved siden av kameraten. Vet da faen, men det er ihvertfall noe jeg kunne funnet på. Han som oppholdt deg har i praksis ingen rett til å fortelle deg hvem du kan og ikke kan snakke med. I tillegg håper jeg for hans del at han ikke vil ødelegge for kompisen sin, etter at hans løp tydeligvis er kjørt. Det hadde ihvertfall provosert meg. Edit: Ja ser man det. Var ikke meningen å ekkoe kalinken, men jeg overså den posten før jeg skrev min. Endret 29. august 2010 av Gene Lenke til kommentar
dkny Skrevet 30. august 2010 Forfatter Del Skrevet 30. august 2010 Takk for svar! Om noe lignende skjer igjen skal jeg ta litt mer initiativ til å snakke med den jeg vil...og ikke føle meg kun som "fangsten" til han som tok meg med. Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Jeg må si jeg hadde blitt litt snurt hvis jeg hadde fått med ei jente på nach, og hun bare satte seg til å flørte med kameraten min... Men det er jo en fri verden, og man må jo satse på det man liker. På den annen side kunne det kanskje blitt litt ondt blodt der hvis det ble et forhold mellom deg og han du likte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå