tegen Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Jeg har nettop fått min nye Dell Latitude 13 på skolen. Jeg fikk den for 2 dager siden, den har funket fint helt til nå som den ble fryktelig treg og jeg sliter med å starte den pga at det tar sykt lang tid! Jeg har lagt inn et par spill som Football Manager 2008 og TrackMania, ellers har jeg ikke gjort noe. Hva kan årsaken være? Blir jeg nødt til gå til IT? Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 ¤- Du har sjekket at din PC er fri for Malware? ¤- Har du unødvendig mye som kjører i bakgrunnen? (Starter med Windows) ¤- Er det et program eller driver som bruker unødig mye systemressurser? ¤- Har du nok ledig plass på Windows disken? Lenke til kommentar
tegen Skrevet 28. august 2010 Forfatter Del Skrevet 28. august 2010 Hva er Malware? Ellers ingen av punktene. Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 http://no.wikipedia.org/wiki/Malware Lenke til kommentar
tegen Skrevet 28. august 2010 Forfatter Del Skrevet 28. august 2010 Ingenting er lastet ned, så virus skal det nok ikke være på dataen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå