pjokken92 Skrevet 1. september 2010 Forfatter Del Skrevet 1. september 2010 Noctua NH-U12P SE2 Det er tempen etter 2 timer på mw2 Blir litt høyere ved bc2 eller metro 2033 Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Sykt. jeg har NH-14 og jeg har langt høyere temperaturer. kjører e8500 på 4,6Ghz. ved load i spill blir den ca rundt 58-60 grader. Er dette høyet eller noe? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Tror det kan være lurt for TS å ta en kontrollsjekk av romtemperaturene. Viser det seg at Romtemp = 20C så må temp sensorene kalibreres litt, det er mest sannsynlig at temperaturen på cpu vil ligge ca en plass mellom 5 - 7C over romtemp minimum på idle, mye mer på full load. Lenke til kommentar
pjokken92 Skrevet 1. september 2010 Forfatter Del Skrevet 1. september 2010 Ja burde vell sjekke romtemperatur men jeg har jo pcn på pulten og vinduet er åpen og side viften på mitt haf 932. blåser jo kald luft inn. Er jo ikke så varmt her oppi nord. men hvordan kalibrerer jeg di?:S "Er dette høyet eller noe?" hva mener du madros Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Skrev litt feil der. Lurte på om jeg har for høy temperatur. Har antec 902 med alle vifter på MAX, i full load får jeg en temp på 60-65. Ikke i nærheten så lavt som deg. Har jo en annen CPU da,men du har 6 kjerner! Burde ikke jeg hatt lavere temp? legger ved noen info. Endret 1. september 2010 av MadRos Lenke til kommentar
pjokken92 Skrevet 1. september 2010 Forfatter Del Skrevet 1. september 2010 Jeg merket forskjell fra stock kjøler til denne. og jeg merket forskjell når jeg koblet NH-U12 rett på strømforsyningen istedet for hovedkort. En venn av meg har i7-920 og han har 60-65grader på cpu under load. med max vifter. husker ikke hvordan klokk han har. Jeg trur at Hw monitor og amd overdrive viser litt feil Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) interessant men hvordan koblet du direkte viftene direkte til PSU? brukte du en slags overgang? fikk lyst å teste det ut selv Endret 1. september 2010 av MadRos Lenke til kommentar
pjokken92 Skrevet 1. september 2010 Forfatter Del Skrevet 1. september 2010 Jeg har nesten alle viftene på psu uten om sideviften. Men jeg brukte noen ledninger jeg fikk med pcn. Ligner på den eller den Den bråker litt mer. men jeg kan leve med det. Lenke til kommentar
BAT Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Har du prøvd å øke volten litt på minnet når du kjører LinX ? Endret 1. september 2010 av BAT Lenke til kommentar
pjokken92 Skrevet 1. september 2010 Forfatter Del Skrevet 1. september 2010 Nei har ikke rørt noe ved minne siden jeg er dårlig med overklokking så er jeg redd for å gjøre feil. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Skrev litt feil der. Lurte på om jeg har for høy temperatur. Har antec 902 med alle vifter på MAX, i full load får jeg en temp på 60-65. Ikke i nærheten så lavt som deg. Har jo en annen CPU da,men du har 6 kjerner! Burde ikke jeg hatt lavere temp? legger ved noen info. I forhold til overclocken din så er det helt greie temperaturer. Lenke til kommentar
BAT Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Nei har ikke rørt noe ved minne siden jeg er dårlig med overklokking så er jeg redd for å gjøre feil. Brikkene dine skal ha mellom 1,7-1,9V så du må inn og sjekke at de står på dette. Lenke til kommentar
pjokken92 Skrevet 1. september 2010 Forfatter Del Skrevet 1. september 2010 brikkene har akkurat nå 1,51v :S Lenke til kommentar
BAT Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Det kan forklareat du fikk feil etter 40 min med max rambruk. Sett spenningen på minnet til 1,7V og prøv igjen Lenke til kommentar
pjokken92 Skrevet 1. september 2010 Forfatter Del Skrevet 1. september 2010 Oja, sånn sett. Ja skal prøve det i natt og kjør 6 timers stress test i natt på 4ghz. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå