Gå til innhold

Spørsmål om servicestatus ?


Anbefalte innlegg

Hei, pcen min er på rep pga dødt hovedkort. Var ingen fysiske skader, hverken utenpå - eller så vidt jeg vet innenfor. Dette sa han som jobbet på elkjøp også. Så den ble sendt til reparering. Fikk også melding via mobil at "produktet er nå mottatt hos verkstedet, og behandling vil starte så raskt som mulig" også fikk jeg " Verkstedet arbeider med ditt produkt. Det er bestilt reservedeler. Ny melding sendes så snart produktet er ferdig" så når jeg sjekka statusen på nettsiden var den som følgende:

 

26. aug, 12:21 Produkt sendt i retur

26. aug, 08:54 Produkt sendt i retur

25. aug, 15:42 Venter behandling

24. aug, 14:36 Venter på leverandør

23. aug, 13:23 Mottatt produkt

17. aug, 09:05 Produkt til reparasjon ved verksted

 

- Og det er her jeg lurer, hva menes det med at den er sendt i retur? Har dem ikke reparert den ? Litt kjipt om dem sender den i retur uten å reparere, selvom jeg ikke skjønner hvorfor dem skulle gjort det. Så hva tror dere har skjedd/skjer? Takker for svar ;)

- Quakecry

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjenner ikke prosedyrene deres, men jeg ville tolket det som at den er ferdigbehandlet og på vei tilbake til butikken der du leverte inn varen. elkjøp har jo ikke normalt noe verksted on-site og bruker nok et annet firma til å outscource reparasjonene hos, hvilket nødvendigvis involverer transport mellom verksted og butikk.

 

Anyway, det er slik jeg hadde lest det ihvertfall.

 

-Stigma

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...