LostOblivion Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Hei, Noen som kjenner fonten som ble brukt i end titles på The Da Vinci Code? Legger med bilde av fonten. Evt hvor på nettet jeg kan få tak i den? Spm 2: Har noen et forslag til font-pakke du er svært fornøyd med? Ser spesielt etter seriøse serif-fonter lignende den over eller Palatino Linotype etc. Enten gratis eller priset. Lenke til kommentar
Marjhia Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 www.whatthefont.com Eventuelt kan du prøve å tråle www.dafont.com eller lignende sider, vil tro det ligger tilnærmet likt der. Tror ikke de har font-pakker men.. Lenke til kommentar
plakatmannen Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Det første jeg tenkte var Trajan. , men jeg ser nå at den ikke er helt identisk. Mulig den er lik nok? Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 28. august 2010 Forfatter Del Skrevet 28. august 2010 Hjertelig takk, Mar, fant ut at Penumbra Half Serif var svært lignende, om ikke akkurat den som brukes der. Ellers er også Trajan fin, hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå