Simen1 Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Jeg kom over følgende notis i dagsavisen. (Papirutgaven Søndag 22. juni side 9) Jeg fant det desverre ikke igjen i online-utgaven eller hos NTB, så jeg siterer like gjerne hele notisen: Stal post for over 100.000 kronerSTAVANGER: En 18-åring postansatt i Sandnes i Rogaland er siktet for å ha stjålet postpakker til en samlet verdi av over 100.000 kroner. Pakkene inneholdt stort sett datautstyr, og da politiet ransaket hjemmet til 18-åringen, fant de for- skjellige typer datautstyr som kan spores tilba- ke til de stjålene pakkene. Mannen har erkjent deler av det faktiske forholdet ved saken. (NTB) Det er vel en del folk her på forumet som er fra Sandnes. Har noen av dere som "mistet" pakken deres i postgangen ? Lenke til kommentar
billythekid Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 heh.. jeg har solgt dataen til en i Moss riktignok men det var vist feil sendt å bortevekk..........Posten finner den ikke igjen lurer på... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå