Riks Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Har et stoort problem! Jeg har inst. WinXP på mine to maskiner, som jeg har satt opp i nettverk. Det er samme type nettverkskort som står i begge maskinene (Ethernet ettellerannet) Når jeg prøver å spille Half Life Opposing Force, får jeg opp feilmelding som sier at jeg ikke kan "joine" pga feil protokoll versjon!! (Begge maskinene bruker både TCP/IP og IPX) Noen som har forslag til løsning?? Lenke til kommentar
viranth Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Last ned siste versjon av spillet kanskje..? Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Feil protokollversjon kommer av at du har forskjellige versjoner av spillet på de to maskinene. Du kan enten laste ned oppdatering og kjøre den på den eldste(eller begge) versjonene, eller kopiere over hl.exe, valve- og gearbox-katalogene fra PC-en med den nyeste versjonen. Lenke til kommentar
Riks Skrevet 31. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2002 Ok, takker! Skal prøve å kopiere over (Telenor ADSL har ikke klart å åpne linja mi ennå...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå