Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Bli kvitt innpåslitene jenter

Gjest Dreaming

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

skyt dem og dump dem i sjøen. gjerne fra en ganske høy klippe. hvis det er mulig er det best og ha de i en bil så bare tar du av håndbrekket når bilen står på toppen av klippa og dytter den utanfor. Det er også smartest og ta livet av de i bilen for og minske alle spor. husk å legge igjen drapsvåpnet i bilen før du dytter den utanfor. brenn gjerne klærne dine etterpå slik at de ikke kan spore opp eventuellt blod eller annet dna fra jentene :thumbup:

Endret av Deadmau5
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vær direkte og ærlig. Jeg tror at jenter generelt vil bli glade for å høre sannheten, istedet for at du går rundt grøten.

Og det er klar forskjell på å være direkte og på å være en drittsekk, så hvis de blir såret, har du ihvertfall prøvd. Og du er kvitt dem :p

Lenke til kommentar

Det er faktisk jævlig enkelt. Bare drit i å ta noe som helst initiativ i å ta kontakt med dem. Hver gang de spør deg om du blir med ut kan du jo bare si at du er opptatt, og etter noen uker skal du se at de har gitt opp.

Sier de plutselig "Hei xD<3" på msn benytter du blokkefunksjonen.

Problem solved.

Lenke til kommentar

Det er faktisk jævlig enkelt. Bare drit i å ta noe som helst initiativ i å ta kontakt med dem. Hver gang de spør deg om du blir med ut kan du jo bare si at du er opptatt, og etter noen uker skal du se at de har gitt opp.

Sier de plutselig "Hei xD<3" på msn benytter du blokkefunksjonen.

Problem solved.

Det er sånn jeg gjør med gutter jeg møter på byen og som ikke betyr noe, og ja det og funker veldig bra. Det er innmari care og merkes godt, og om du gjør det med folk du kjenner, vil du miste dem som venner/bekjente for alltid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...