Eldy Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 (endret) Heisann! Jeg hadde hull i trommehinnen for en tid tilbake, og har i lengre tid slitt med en brun væske (ikke veldig rennende) fra øret som lukter grusomt. Når jeg "trykker" i øret får jeg en rar lyd, og det kommer litt mer væske ut. Det høres kanskje rart ut, men det føles godt når jeg trykker, akkurat som om jeg "klør" i øret. Takker for svar! Endret 27. august 2010 av zithor2k Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Dette høres ut som en betennelse. Og væsken som kommer når du trykker er mest sannsynlig puss. Ta deg en tur til legen, om det viser seg at det er en betennelse så vil du sikkert få antibiotika mot det. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Du har antagelig infeksjon i øret, kontakt lege ASAP! Lenke til kommentar
Eldy Skrevet 27. august 2010 Forfatter Del Skrevet 27. august 2010 Dette høres ut som en betennelse. Og væsken som kommer når du trykker er mest sannsynlig puss. Ta deg en tur til legen, om det viser seg at det er en betennelse så vil du sikkert få antibiotika mot det. takker for svar! men kan jeg ha betennelse i sånn 3-4 år? for så lenge har jeg gått rundt med dette Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Det er fullt mulig over lengre perioder. Du har antageligvis ikke hatt infeksjonen kontinuerlig, men at den kommer å går. Kroppen kjemper ned infeksjonen, så blusser den opp igjen etter en liten periode. Og sånn går det, ned og opp for å si det sånn. Nei, bare gå til legen. Om det faktisk er infeksjon, og det faktisk er puss som kommer ut av øret ditt vet jeg hvor heslig det kan lukte av det der, og smake. Har selv hatt infeksjon i munnen, hvor dritten rant ut. Det var dårlig stemning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå