MbenzNo Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Jeg ser at HTC i det stille omsider har sluppet oppdateringen til HTC Sync som nå er i versjon 3.0.5422. Denne versjonen har blant annet støtte for Itunes synk. Jeg har såvidt testet og det ser ut til å fungere rimelig greit, med unntak av at enkelte albumcover ikke blir med over. St1-R Lenke til kommentar
are@tallak Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Det er fremdeles like frustrerende at det kun er for PC og ikke for Mac. Noen som kan en løsning på dette? Pluss, exchange sync fungerte fint over internett både på mail, kontakter og kalender. Men etter at jeg oppgraderte til 2.2 får jeg feilmelding på sync av kalender. (Det oppstod en feil på datamaskinen som kjører Exchange server) Vil dette løse seg om jeg sync'er outlook via en gammel pc fra tid til annen? Lenke til kommentar
MbenzNo Skrevet 28. august 2010 Forfatter Del Skrevet 28. august 2010 Tja da har jeg testet litt mer og resultatet er ikke bra... Startet med å tilbakestille telefonen og synkronisere med Gmail. Slettet så all musikk på minnekortet. Synkroniserte en iTunes spilleliste til telefonen, men albumer fra andre spillelister kom over. Tilbakestilte og slettet musikk igjen. Laget en ny spilleliste i iTunes og prøver nå å synkronisere denne spillelisten som inneholder ca 60 album. Kun 5 album synkroniseres/kopieres til telefonen. Før synkronisering hadde jeg kontakter både i Outlook og på telefonen som Google kontakter. Dette resulterte i flere dobble oppføringer på telefonen. Ryddet opp i dette i GMail kontaktene - tilbakestilte telefonen slik at den var i synk med GMail. Slettet så alle kontaktene i Outlook og synkroniserte igjen. Ingen kontakter kom med over i Outlook. (Uansett instillinger; Når konflikter oppstår bruk Mobildata, PC data eller sist oppdatert) Det ser derved ut til at en må tilbake til å manuelt flytte mapper med musikk til telefonen. St1-R. Lenke til kommentar
tommy_sn Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Klarer Desire å synke mot Lotus Notes sin kalender? Lenke til kommentar
Faye Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Klarer Desire å synke mot Lotus Notes sin kalender? Det kommer en Android-klient snart som støtter e-post, kalender og kontakter. Den forutsetter Domino 8.5.2 server og Froyo (Android 2.2). Klienten er i beta, men skal være klar i 4. kvartal 2010. Den går rett inn på min Desire! Endret 8. september 2010 av Faye Lenke til kommentar
Fettertor Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Klarer Desire å synke mot Lotus Notes sin kalender? Det kommer en Android-klient snart som støtter e-post, kalender og kontakter. Den forutsetter Domino 8.5.2 server og Froyo (Android 2.2). Klienten er i beta, men skal være klar i 4. kvartal 2010. Den går rett inn på min Desire! Har ikke fått tak i denne klienten. Finner den ikke på Lotus sine sider. Denne karen har tydeligvis funnet løsningen, men jeg har ikke fått dette til enda: Hoems Hörna Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå