Gjest Gjest Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Hei. Jeg har fått en eller annen missfarging på innsida av låret. Hva kan dette være for noe? Uploaded with ImageShack.us Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Og slike fødselsmerker oppstår bare sånn plutselg? Jeg er 22 år. Inntil noen uker siden så hadde jeg ikke dette merket. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Det var heller litt merkelig. Med mindre du drikker noe inni grønnhelvete hver eneste dag, tviler jeg på at det er en leverflekk. Men det kan jo bare være et blåmerke? Skjer ofte av seg selv det. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Antar det er litt overvekt inn i bildet også? Vanskelig å si utifra bildene, men det kan også ha noe med væskeansamling å gjøre, følg litt med på flekken og blir den større / langt mer blålig så anbefaler jeg at du tar en telefon og snakker med legevakta og forhører deg litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå