Rob3rt Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Hei! Lurte på om det finnes noen mulighet til å sette det slik at man får MP3 player på radioen hele tiden. Er så irriterende og måtte bytte til MP3 Player hver gang jeg setter meg inn i en ny bil/sykkel.. Mvh Robert Lenke til kommentar
H4ck3r Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 tror det skal gå, du kan jo innstallere GTAVC på nytt og la være og legge inn radio channels og legge inn en mappe med mp3 eller.no, veit ikke om det funker, men er det ikke vært en sjanse? Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 23. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2003 Hmm, kan testes ja.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 radioen er jo konge da! "And now...Pressing Issues" Lenke til kommentar
CandyShot Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Musikken i GTA er jo den beste! Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 23. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2003 Nei, MP3'ene mine er de beste! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 eh, nei. original-radioen er den beste. greit nok, den esperanto-kanalen er litt døll, men ellers er det puddelhår, mokkasiner og tennis-sokker i høyhælte sko all over again. Lenke til kommentar
magnuso Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Du kan ikke gjøre slik at mp3-kanalen starter hver gang du setter deg inn i en bil. Grunnen til det er at f.eks de ulike type bilene hører på sin type musikk. Cubanerne hører på en type kanal. Alle gjengene har sin egen smak. Correct me if im wrong! Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Du kan ikke gjøre slik at mp3-kanalen starter hver gang du setter deg inn i en bil. Grunnen til det er at f.eks de ulike type bilene hører på sin type musikk. Cubanerne hører på en type kanal. Alle gjengene har sin egen smak. Correct me if im wrong! er ikke alltid gjengene hører på samme kanal men de har sine favoritter ja Lenke til kommentar
K3nn7 Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Raskeste måten å komme seg til mp3-kanalen på er vel å trykke F9 :wink: Sånn foreløpig er det måten jeg bruker i hvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå