Gå til innhold

Hva irritrerer deg mest når du trener?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

gamlinger som klager på høy musikk, "det finnes en mellom ting" sier de, jævla homser.

Hva hadde du sagt hvis man hadde spilt Shania Twain for full pupp på treningssenteret? Ikke alle har samme musikksmak, så skal du ha høy musikk bruk ørepropper.

 

"Jævla homser"? Voks opp, din tulling.

 

Tror JEG er et irritasjonsmoment de øktene jeg kjører knebøy, militærpress og markløft samme økta.

 

Det er bare et rack på gymmen der jeg trener og jeg bruker det til alle øvelsene :p

Er det samme med meg, men vi har heldigvis to knebøystativ.

Endret av KjellV
  • Liker 5
Lenke til kommentar

gamlinger som klager på høy musikk, "det finnes en mellom ting" sier de, jævla homser.

 

jeg skrur opp, de skrur ned, jeg skrur opp, de skrur ned - irreterenes!

 

men det som egentlig irreter meg er mye, men mest fjortsser, og folk som venter på at jeg skal bli ferdig, da blir jeg stressa.

Skulle bare mangle, jeg kjører spinning med fuktige papirdotter i øra for å få ned lyden. Det er ikke nødvendig å kjøre på så grisehøyt hele tiden. Få deg noen ørepropper du dytter inn i øra slik at du slipper å irritere andre med bråket ditt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Tror JEG er et irritasjonsmoment de øktene jeg kjører knebøy, militærpress og markløft samme økta.

 

Det er bare et rack på gymmen der jeg trener og jeg bruker det til alle øvelsene :p

Jeg skjønner liksom ikke problemet her, det er jo bare å la folk kjøre imellom :) Null stress å lesse av/på når man er to.

 

De som derimot er uenige med meg i akkurat dette, de irriterer meg :p

Lenke til kommentar

Tror JEG er et irritasjonsmoment de øktene jeg kjører knebøy, militærpress og markløft samme økta.

 

Det er bare et rack på gymmen der jeg trener og jeg bruker det til alle øvelsene :p

Jeg skjønner liksom ikke problemet her, det er jo bare å la folk kjøre imellom :) Null stress å lesse av/på når man er to.

 

De som derimot er uenige med meg i akkurat dette, de irriterer meg :p

Aldri i livet at jeg lar noen ødelegge treninga mi. Når jeg trener så er jeg konsentrert om kun det og gidder ikke å gjøre noe utenom... ;)

 

Men om noen vil ta et mellomsett med samme vekter er jo det selvfølgelig greit...

Lenke til kommentar

Om de vil kjøre et mellomsett med samme vekter er det ingen problemer, men jeg gidder ikke kaste vekk tida mi på å bytte vekter og på den måten la treninga ta lengre tid vel...

 

Nå skal det sies at jeg trener på formiddagen og dermed så er det ikke så mange som er der.

 

Jeg har heller aldri brutt inn hos noen å spurt om å få ta et sett med andre vekter imellom. Jeg ser det som vanlig folkeskikk å la folk gjøre seg ferdig før jeg benytter meg av utstyret...

Lenke til kommentar

Jeg har heller aldri brutt inn hos noen å spurt om å få ta et sett med andre vekter imellom. Jeg ser det som vanlig folkeskikk å la folk gjøre seg ferdig før jeg benytter meg av utstyret...

Hva har det med folkeskikk å gjøre? Som regel bryter man faktisk ikke inn eller er i veien. Mens man har 1-2 min pause på benken føler jeg man godt kan bruke de på å hjelpe hverandre med å bytte vekter og la en annen kjøre et sett.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Så lenge man trener samme øvelse, vektforskjellene ikke er helt enorme (60 og 200+ kg eksempelvis) og har noenlunde samme innstilling på utstyret (bøy med en på 150 cm og en på 190 cm er mer masete) ville jeg synes det var veldig rart å ikke kunne kjøre imellom. Hvis en person hadde stilt seg i et rack (det eneste på hele senteret) og trent give or take 30-45 min i det sammenhengende, ville jeg reagert, for å være ærlig.

 

Men så er jeg vant til å trene i en styrkeløftklubb der man kjenner hverandre (som gjør at man samarbeider, og terskelen for å trene sammen er lavere) og da er det ikke uvanlig at for eksempel 8-10 stk trener sammen på 3/4 rack. Og jeg trodde faktisk at å slippe andre til i pauser var vanlig gymetikette. Selv om en annen løfter 50 kg mer er det faktisk bare snakk om å ta 1 stk 15 kgs skive og 1 stk 10 kgs skive av ;)

 

EDIT: Jeg ser du er en formiddagstrener. Man får ofte en annen holdning til ting første gang man må vente en times tid på ledig utstyr ;)

Endret av Slettet-Axby2kEH
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Når de "proffe" står åpenbart og snakker dritt om oss unge og uerfarne som alltid gjør øvelsen feil og ikke har peil på en dritt.

 

Er det noe å klage for da? Er det rart de kommenterer om du gjør øvelsen feil? kan jo få skader. Lær deg øvelsene du

 

Ser for meg at du er en liten drittunge som ikke klarer løfte ordentlig i bicepscurlsen din, og at du tar alt som drittsnakk fra de erfarne når de faktisk vil hjelpe deg.

Endret av Overdox
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når de "proffe" står åpenbart og snakker dritt om oss unge og uerfarne som alltid gjør øvelsen feil og ikke har peil på en dritt.

 

Er det noe å klage for da? Er det rart de kommenterer om du gjør øvelsen feil? kan jo få skader. Lær deg øvelsene du

 

Ser for meg at du er en liten drittunge som ikke klarer løfte ordentlig i bicepscurlsen din, og at du tar alt som drittsnakk fra de erfarne når de faktisk vil hjelpe deg.

Jeg tolker innlegget hans som at folk snakker om han, bak ryggen på han, men slik at han hører det. Da er du rævhøl.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...