Gå til innhold

Hva irritrerer deg mest når du trener?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Større kudos til de som i det minste prøver å løpe. Går da an å kjøre intervaller med jogging og gange. Utifra de jeg ser som går, virker det uansett som om de er relativt spreke og i "god" form.

Om en først skal trene, hvorfor ikke gjøre det ordentlig? Det skal være ikke være en dans på roser.

Lenke til kommentar

Mens vi snakker om folk som bar går...

 

Irriterer meg over personer som betaler i dyre dommer for å være medlemm av et treningssenter, men bruker kun tredemøllene. Hva faen er det fornoe?

 

Har de glemt at det går ann å ta seg en tur langs veien eller i skogen heeelt gratis?

 

 

Og så irriterer jeg meg over fjortissunger med spray-tan og bakover sleik som går rundt i byen etter de har trent med elexia-baggen over skulderen, lyseblå bukser og en hvit nestne åpen skjorte. Så når noen spør hva de har gjort så svarer de med nasal bærums-dialekt; "nei vi har vært og trent på eleeeeeexia, vi er i så god form vi atte"

Lenke til kommentar

Til alle dere mongotryner som bare slenger fra dere klær og utstyr foran skapet før dere går i dusjen: det er ikke digg for alle andre i et desperat forsøk å nå frem til sitt eget skap å navigere seg gjennom svette t-skjorter og skitne underbukser som dere så skjødesløst har henslengt som om dere eier garderoben. Rydd opp før dere går i dusjen, i det minste samle all dritten deres på et sted.

 

Takk.

Lenke til kommentar

Folk som bryr seg om jeg gjør øvelsene "feil".. De skal bare drite i det. Rett og slett mennesker som bryr seg hva andre gjør der, jeg skal ikke bli verdens beste i noe som helst. Om jeg går på studio så ønsker jeg ikke å få råd, alt jeg ønsker er å trene i fred.

Etter min mening skal det mye til for å trene "feil", spørsmålet er hele tiden hva målet ditt er. Det viktigste er å bevege kroppen..

Lenke til kommentar

Hmm, trur du ikke jeg vet best hva min kropp takler.. Jeg er ikke interessert i å presse kroppen slik at jeg skal få noen "knekk". Alt jeg ønsker er å beholde en viss muskelmasse, å bygge muskler kan andre gjøre. Alt skal gjøres så jævlig riktig hele tiden.

 

Jeg sier, drit i riktig løfteteknikk, drit i alle konvensjoner som sier noe er mer "riktig" enn andre teknikker. Det viktigste er at du trener.

 

Med denne teorien i hodet har jeg trent meg gjennom kroniske muskelplager og prolaps i rygg. Og det var ikke før jeg begynte å drite i rådene jeg ble bra..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...