salamishit Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Var en dude i klassen min som skrøt av at han klarte 40kg i benk på en smithmaskin... Skal sies at han var en invalid tilbakestående retard. Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Enig med kuken jeg også, men trenger ikke være så douché som han var. Nei, er ikke sikker på om jeg løftet rett, men da kan man vel for faen meg gå bort å si det på en ordentlig måte??? Var arrogansen hans og "jeg er bedre og eldre enn deg"-holdningen som irriterte meg. 2 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Du skulle spørt om han kunne gjenta det en gang til. Ikke sikkert han hadde vært like tøff da. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Jaja, noe av det dummeste jeg ser er folk som bare lasser på og skal trene biceps så inni H.... at de må bounce frem og tilbake for å klare repsa sine. Men han kunne jo enten snakket lavere eller sagt det på en bedre måte, da.. 1 Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Jaja, noe av det dummeste jeg ser er folk som bare lasser på og skal trene biceps så inni H.... at de må bounce frem og tilbake for å klare repsa sine. Men han kunne jo enten snakket lavere eller sagt det på en bedre måte, da.. Var det jeg var ute etter. NothinDoing: Tenkte på det :!: 1 Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Tror det jeg irriterer meg mest over er de som bruker tredemøllene til å "gå hurtig". Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Men er det noe feil i det? Mange som gjør det fordi de ikke har kondisjon til å løpe, f. eks. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Større kudos til de som i det minste prøver å løpe. Går da an å kjøre intervaller med jogging og gange. Utifra de jeg ser som går, virker det uansett som om de er relativt spreke og i "god" form. Om en først skal trene, hvorfor ikke gjøre det ordentlig? Det skal være ikke være en dans på roser. Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Blir det samme med de som setter maskinen på det laveste for å ha det behagelig mens man trener. Syntes det er bedre at folk går ute enn å gå på en tredemølle. Ser bare dumt ut. Endret 24. oktober 2010 av Zarfax Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Ja, kanskje der det ligger. Det er også et poeng. Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Mens vi snakker om folk som bar går... Irriterer meg over personer som betaler i dyre dommer for å være medlemm av et treningssenter, men bruker kun tredemøllene. Hva faen er det fornoe? Har de glemt at det går ann å ta seg en tur langs veien eller i skogen heeelt gratis? Og så irriterer jeg meg over fjortissunger med spray-tan og bakover sleik som går rundt i byen etter de har trent med elexia-baggen over skulderen, lyseblå bukser og en hvit nestne åpen skjorte. Så når noen spør hva de har gjort så svarer de med nasal bærums-dialekt; "nei vi har vært og trent på eleeeeeexia, vi er i så god form vi atte" Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Det er ikke like behagelig/beleielig å løpe ute i skogen om vinteren. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Synes det er litt ironisk med damer som kjører til treningssenteret året rundt for å GÅ på tredemølla, selv om de bor max 30 min gange unna 2 Lenke til kommentar
Teig Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Til alle dere mongotryner som bare slenger fra dere klær og utstyr foran skapet før dere går i dusjen: det er ikke digg for alle andre i et desperat forsøk å nå frem til sitt eget skap å navigere seg gjennom svette t-skjorter og skitne underbukser som dere så skjødesløst har henslengt som om dere eier garderoben. Rydd opp før dere går i dusjen, i det minste samle all dritten deres på et sted. Takk. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Folk som bryr seg om jeg gjør øvelsene "feil".. De skal bare drite i det. Rett og slett mennesker som bryr seg hva andre gjør der, jeg skal ikke bli verdens beste i noe som helst. Om jeg går på studio så ønsker jeg ikke å få råd, alt jeg ønsker er å trene i fred. Etter min mening skal det mye til for å trene "feil", spørsmålet er hele tiden hva målet ditt er. Det viktigste er å bevege kroppen.. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Er ikke så lett og bare bevege kroppen lenger om det plutselig smeller en dag du gjør øvelsen "feil" 1 Lenke til kommentar
Battone Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Hmm, trur du ikke jeg vet best hva min kropp takler.. Jeg er ikke interessert i å presse kroppen slik at jeg skal få noen "knekk". Alt jeg ønsker er å beholde en viss muskelmasse, å bygge muskler kan andre gjøre. Alt skal gjøres så jævlig riktig hele tiden. Jeg sier, drit i riktig løfteteknikk, drit i alle konvensjoner som sier noe er mer "riktig" enn andre teknikker. Det viktigste er at du trener. Med denne teorien i hodet har jeg trent meg gjennom kroniske muskelplager og prolaps i rygg. Og det var ikke før jeg begynte å drite i rådene jeg ble bra.. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Hehe, tja. Poenget er bare at det finnes flere veier, det er ikke nødvendigvis en vei til målet.. Og kanskje er ikke ditt mål mitt mål?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå